همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در اهواز برگزار شد

اهواز- ایرنا - معاون آموزش فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: این همایش روز جمعه به مناسبت گرامیداشت هفته انتظامی و در راستای توسعه فرهنگ ورزش و نشاط اجتماعی و سلامت همگانی در بین کارکنان انتظامی و خانواده های آنها و همچنین آحاد مختلف جامعه، در اهواز برگزار شد.

سرهنگ اسکندر عیسوند صبح جمعه در حاشیه برگزاری این همایش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته انتظامی و به همراه برنامه‌های مفرح و اهدای جوایز مختلف از جمله ۵۰ عدد دوچرخه و سایر جوایز ارزنده برگزار شد.

وی با بیان اینکه ورزش باعث نشاط و دوری از هرگونه بیماری خواهد شد افزود: ایجاد روحیه نشاط و شادابی بین کارکنان انتظامی و خانواده های آنها ،شهروندان، تشویق به داشتن زندگی فعال و پویا، ارتقای سلامت مردم، ترویج و توسعه ورزش همگانی و تامین سلامتی جسم و روح و بالا بردن روحیه نشاط و شادی از دیگر اهداف برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی است.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خوزستان نیز در این همایش با بیان اینکه دین اسلام تاکید بر ورزش و سلامتی دارد اظهار کرد: در هیچ دینی مثل اسلام نسبت به ورزش و شادابی تاکید نشده است، تنبلی در اسلام وجود ندارد و نیز برای نشاط و سلامتی باید ورزش کرد.

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در اهواز برگزار شد

حجت الاسلام یدالله گوهری بابیان اینکه در حوزه ورزش احادیث فراوانی وجود دارد تصریح کرد: ورزش باعت ایجاد تقوا و ایمان خواهد شد و نیز برای دوری از فضای مجازی بین نوجوانان و جوانان تاثیر فراوانی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اگر ورزش و تفریح باشد عبادت هم خواهد بود گفت: مقام معظم رهبری همواره به انجام ورزش در نیروهای مسلح تاکید دارند تا جایی که ایشان ورزش را برای سلامت و تناسب جسمانی کارکنان نیروی انتظامی ضروری عنوان کرده است.

به گزارش ایرنا، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ساعت هفت صبح روز جمعه از مکان اهواز- کتابخانه مرکزی واقع در ساحلی کیانپارس با حضور خانواده نیروهای انتظامی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در اهواز برگزار شد

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در اهواز برگزار شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha