۴ آبان ۱۴۰۳، ۹:۴۶
کد خبرنگار: 5360
کد خبر: 85638630
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سمیعی: سکوت کردم تا تنش‌ها زیاد نشود/ با موسیمانه به دنبال آقایی در آسیا هستیم

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه استقلال در مراسم معارفه سرمربی جدید آبی‌های پایتخت عنوان کرد که در این فصل به دلیل اینکه حواشی و تنش‌های تیم زیاد نشود، سکوت کرده است.

به گزارش روز جمعه ایرنا، مراسم معارفه پیتسو موسیمانه سرمربی جدید استقلال با حضور فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه، سایر مسئولان استقلال و جمعی از پیشکسوتان این باشگاه، برگزار شد.

سمیعی در آغاز این مراسم با اشاره به مسائلی که در فصل جاری در باشگاه استقلال وجود داشت، گفت: با شروع فصل با مسائل زیادی درگیر بودیم اما به دلیل اینکه تنش‌ها زیاد نشود، سکوت کردم تا اتفاقات آنطور که باید، جلو برود.

وی افزود: اکنون مراسم معارفه سرمربی جدید است و نمی‌خواهم به مسائل گذشته بپردازم. خیلی از این مسائل به دلیل آن بود که از مشکلات و معضلات باشگاه خبر و اطلاع نداشتند.

سمیعی در خصوص انتقاداتی که از شرایط باشگاه می‌شود، بیان کرد: برخی پیشکسوتان انتقاد کردند که از همه انتقادها استقبال می‌کنیم، اما ای کاش قبل از آن، یک سری اطلاعات دقیق از اوضاع باشگاه می‌گرفتند. در این مراسم در خدمت پرویز مظلومی و بیژن طاهری هستیم، اسم‌شان را گفتم چون در سیستم باشگاه حضور داشتند و اطلاعات جامع و کاملی از مسائل باشگاه دارند.

وی تاکید کرد: برخلاف سایر مدیران که از مشکلات اطلاع نداشتند و می‌آمدند و با دیدن حجم مشکلات شگفت‌زده می‌شدند، به دلیل حضور چند ساله در باشگاه از اکثر این معضلات اطلاع داشتم.

مدیرعامل استقلال اظهار داشت: عدم انجام تعهدات بازیکنان در دو فصل اخیر باعث شد، بودجه عظیمی متناسب با بودجه کامل یک تیم لیگ برتری، فقط هزینه تعهدات شود. این فقط یک مورد کوچک از مشکلات بود که هیچ‌کدام از عزیزان به آن توجه نکرده‎‌اند. توضیخ در خصوص مسائل دیگر را هم به جلسه دیگری موکول می‌کنم. در آن جلسه من یا رئیس هیات مدیره درباره این اتفاقات صحبت خواهیم کرد.

سمیعی در ادامه به فعالیت‌های باشگاه در فصل جاری اشاره کرد و گفت: قوی‌ترین تدارکات و پشتیبانی سال‌های اخیر باشگاه استقلال را داشتیم.از هلدینگ خلیج فارس و علی عسگری تشکر ویژه می‌کنم که از بدو ورود بدون اینکه زمان لازم را برای برنامه‌ریزی داشته باشند، شروع به تقویت تیم کردند. از پرداخت‌های اول شروع کردند و این حمایت‌ها تا الان به صورت جدی ادامه دارد. از رئیس و اعضای هیات مدیره و پیشکسوتانی که هر کاری بتوانند برای کمک انجام می‌دهند، تشکر می‌کنم و دستشان را می‌بوسم. از کادر فنی سابق استقلال که هر چه در توان داشتند برای باشگاه گذاشتند، هم تشکر می‌کنم، آنها نهایت تلاش‌شان را کردند.

سمیعی در خصوص انتخاب موسیمانه، یادآور شد: در این خصوص تلاش و بررسی‌ زیادی انجام دادیم. مشکلات زیادی داشتیم که شما هم در جریان آن بودید، ما دنبال مربی‌ای بودیم که عادت به قهرمانی و جام بردن داشته باشد. عادت داشته باشد جام را بالای سر ببرد، چون استقلال تیمی است که عادت به قهرمانی دارد.

وی تاکید کرد: به دنبال برگشت استقلال به جایگاهش در قاره کهن هستیم و موسیمانه قهرمانی‌های پی در پی در قاره آفریقا و همچنین موفقیت‌هایی در آسیا داشتند. وی همچنین همکاری‌ با مربی بزرگی مانند کارلوس آلبرتو پریرا داشته و همه اینها ما را مجاب کرد که انتخاب مناسبی است تا استقلال به مسیر درستش یعنی آقایی در فوتبال آسیا برگردد.

مدیرعامل استقلال با بیان اینکه برای ریل‌گذاری یک مسیر موفقیت به زمان احتیاج داریم، تصریح کرد: یک سوپرمارکت هم وقتی دچار بحران شود، مدت زمانی لازم است که آن را به اوج درآمدزایی برگردانید. استقلال چند ماه است استارت جدیدش را زده و می‌دانم هواداران استقلال از وعده‌های زیاد خسته شده‌اند. آنها منتظرند تا استقلال هر چه زودتر به تیمی که همه می‌شناسیم تبدیل شود.

سمیعی افزود: همه کارها در حال انجام است، بخش آخر که انتخاب کادر فنی بود انجام شد و تقویت تیم که طبق نظر سرمربی صورت می‌گیرد. از ابتدا سیاستم این بود که مسائل فنی و انتخاب بازیکنان صرفا با نظر مربی و کادر فنی است و این سیاست همچنان ادامه خواهد داشت. در هر پستی که دچار مشکل شویم و قانون به ما اجازه بدهد، تیم تقویت خواهد شد. علاوه بر جذب بازیکن با توجه به لیست، باید سقف بودجه را هم مدنظر داشته باشیم. با رعایت قوانین هر طور که سرمربی تشخیص بدهد، برای تقویت تیم اقدام خواهیم کرد.

مدیرعامل استقلال یادآور شد: مطمئنا با حضور چنین مربی‌ای که به دنبال جام و قهرمانی است و از بازیکنان خواسته است که گذشته را فراموش کنند و پرقدرت پا به مسابقات بگذارند، به هدفمان خواهیم رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha