بازدید هیأتی از کمیسیون امنیت ملی از کارخانجات نیروی دریایی ارتش

تهران- ایرنا- تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بازدید هیاتی از این کمیسیون از کارخانجات نیروی دریایی ارتش در بندرعباس و صنایع دریایی شهید درویشی خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، ابراهیم رضایی درباره سومین روز سفر نظارتی اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به شرق و جنوب شرق کشور به خبرنگاران گفت: اعضای کمیسیون امروز با همراهی امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش از کارخانجات نیروی دریایی در منطقه یکم دریایی ارتش در بندرعباس بازدید کردند.

وی افزود: اعضای کمیسیون از بخش‌های مختلف مجموعه کارخانجات نیروی ارتش، کارگاه‌ها، حوضچه‌ها و دیگر بخش‌ها بازدید کردند؛ ماموریت کارخانجات، تجهیز و تعمیر و ساخت و نوسازی در حوزه نیروی دریایی است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  با اشاره به بازید اعضای کمیسیون از ناوشکن زاگرس، تولید کارخانجات نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: در جلسه مشترکی با فرمانده نیروی دریایی و سایر فرماندهان، امیر ایرانی گزارشی از آخرین وضعیت نیروی دریایی و وضعیت منطقه، فعالیت‌ها، اقدامات و برنامه‌های نیروی دریایی ارتش ارائه داد که از جمله آن، فعالیت‌هایی اسکورت کشتی‌ها و نفتکش‌ها و تامین امنیت آنها، توسعه دیپلماسی دفاعی، همکاری و تعامل با بخش خصوصی، فعالیت‌های آموزشی فنی و صنعتی، ساخت تجهیزات، خودکفایی در حوزه دفاعی و ارائه گزارشی درباره ماموریت های ناوگروه ۸۶، بود که فرمانده نیروی دریایی ارتش به آنها اشاره کرد.

 

رضایی تاکید کرد: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از خدمات و فعالیت‌های و اقدامات نیروی دریایی تقدیر کرده و حمایت خود را اعلام کردند.

وی درباره بازدید اعضای کمیسیون از صنایع دریایی شهید درویشی گروه صنایع دریایی شهید قربانی که از زیر مجموعه سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع است، اظهار کرد: در این بازدید آخرین فعالیت‌ها و برنامه‌های این مجموعه تشریح شد که ماموریت آن ساخت، بازسازی و تعمیر در حوزه زیرسطحی‌ها و زیردریایی‌ها است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: فرزندان متخصص ملت ایران کار بسیار ارزشمندی را در صنایع دریایی شهید درویشی و گروه صنایع دریایی شهید قربانی در حوزه توسعه زیر سطحی‌ها انجام می‌دهند که اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از این اقدامات تقدیر کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha