۴ آبان ۱۴۰۳، ۱۸:۲۹
کد خبر: 85638951
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

قاتل خاموش در شازند ۲ قربانی گرفت

۴ آبان ۱۴۰۳، ۱۸:۲۹
کد خبر: 85638951
قاتل خاموش در شازند ۲ قربانی گرفت

اراک - ایرنا - رییس اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی از مرگ ۲ نفر بر اثر استنشاق گاز مونوکسیدکربن خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اورژانس پیش‌بیمارستانی استان مرکزی، بهروز ایران‌نژاد عصر جمعه افزود: عصر امروز در گزارش تلفنی با سامانه ۱۱۵ گزارش مسمومیت یک مرد ۲۱ ساله و یک زن ۱۹ ساله در یکی از روستاهای شهرستان شازند به این مرکز اعلام شد و بلافاصله ۲ تیم فوریت‌های پزشکی به محله حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با وجود انجام عملیات احیای قلبی و ریوی توسط همکاران اورژانس و انتقال این ۲ نفر به مرکز درمانی، تلاش‌ها موفقیت آمیز نبوده و هر ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

ایران‌نژاد افزود: اولین اقدام در هنگام مواجهه با موارد مسمومیت با مونوکسید کربن، خارج کردن مصدومین از محل حادثه، باز کردن راه هوایی و اکسیژن درمانی، خاموش کردن وسایل گازسوز و تماس فوری با اورژانس ۱۱۵ است.

عملیات مشترک اعزام زمینی و هوایی مصدومین حادثه ترافیکی در تفرش

رییس مرکز فوریت‌های پزشکی استان مرکزی از برخورد شدید ۲ خودرو سواری تندر۹۰ و پژو در جاده جفتان -دیزک تفرش خبر داد و گفت: در این حادثه که ساعت ۱۱ امروز رخ داد یک نفر جان خود را از دست داد و سه نفر نیز مصدوم شدند.

ایران‌نژاد افزود: در این حادثه که بدلیل شدت جراحات وارده برای ۲ نفر از مصدومان در خواست اعزام بالگرد اورژانس هوایی شد که مصدومان هت ادامه درمان به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) اراک شدند و مصدوم دیگر نیز به بیمارستان والفجر تفرش منتقل شد.

شهرستان تفرش با جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر در ۸۵ کیلومتری شمال شرقی اراک مرکز استان مرکزی قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha