۵ آبان ۱۴۰۳، ۸:۴۵
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85638998
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رشد ۱۰ درصدی شمار دانشجویان ورودی جدید دانشگاه کاشان

کاشان - ایرنا - معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان گفت: تعداد دانشجویان ورودی به این دانشگاه در سال تحصیلی جدید نسبت به سال قبل ۱۰ درصد افزایش یافت.

مصطفی زاهدی‌فر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ثبت‌نام ۷۵۰ دانشجوی پذیرفته شده آزمون ۱۴۰۳ در مقطع کارشناسی تاکنون در دانشگاه انجام شده است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان بیان کرد: فرایند استقبال از دانشجویان نو ورود دانشگاه از حدود ۲ ماه قبل آغاز و با هماهنگی میان بخش‌های مختلف، ثبت نام آنها با کیفیت مناسبی انجام شد.

زاهدی‌فر اظهار کرد: پس از اعلام نتایج پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری ۱۴۰۳، ثبت‌نام غیرحضوری دانشجویان از ۲۲ مهر شروع و ثبت نام حضوری نیز از ۲۴ تا ۲۶ مهر در دانشکده علوم انسانی دانشگاه انجام شد.

زاهدی‌فر گفت: تعدادی از پذیرفته‌شدگان به‌دلیل شرایط خاص خود و برخی به‌دلیل عدم فراغت از تحصیل دوره متوسطه، امکان ثبت نام نداشتند که در صورت موفقیت در سپری کردن دروس باقی‌مانده تا قبل از بهمن می‌توانند با مراجعه به دانشگاه ثبت‌نام کنند.

وی افزود: افزایش ورودی دانشجویان در دانشگاه کاشان دلایل متعددی دارد که از جمله آنها می‌توان به داشتن امکانات و تجهیزات مناسب، ایجاد رشته‌های جدید و تقاضامحور، ارتباط خوب با آموزش پرورش شهرستان، معرفی دانشگاه و افزایش شناخت جامعه هدف از دانشگاه اشاره کرد.

دانشگاه کاشان در سال ۱۳۵۲ تاسیس شد و در زمان حاضر با ۳۱۳ عضو هیات علمی، ۹هزار و ۵۰۰ دانشجو و ۲۵۰ کد رشته در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو می پذیرد.

شهرستان کاشان با جمعیت حدود ۴۰۰ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha