شهرستان تاریخی دماوند یکی ازقطب‌های اصلی گردشگری کشور است

دماوند - ایرنا - رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان دماوند گفت:شهرستان تاریخی دماوند به‌عنوان یکی از قطب های اصلی گردشگری شناخته شده که شاهد رشد مضاعف آن هستیم. 

به گزارش ایرنا ، علی افضلی روز شنبه اعلام کرد: نظارت برنحوه فعالیت و ارائه خدمت تاسیسات گردشگری در شهرستان دماوند با بازدیدها و نظارت های کارشناسی اداره میراث‌فرهنگی صورت می گیرد.

همچنین رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان دماوند، از بازدیدهای صورت گرفته‌ از واحدهای گردشگری و پذیرایی شهرستان دماوند خبر داد.

شهرستان تاریخی دماوند یکی ازقطب‌های اصلی گردشگری کشور است

افضلی اظهار داشت: صدور مجوز برای تاسیسات گردشگری از وظایف اداره کل میراث‌فرهنگی می باشد و نظارت بر نحوه فعالیت و ارائه خدمت تاسیسات نیز در حیطه وظایف میراث فرهنگی بوده و این اداره بازدید از این اماکن را به صورت مستمر در دستور کار قرار داده است.

وی اعلام کرد: طی این بازدیدها از بخش های مختلف تأسیسات گردشگری بازدید به‌عمل آمده و استانداردهای فنی و بهداشتی مورد ارزیابی قرار گرفت و نکات لازم در زمینه رعایت عفاف و حجاب و موارد بهداشتی و همچنین ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران را به بهره برداران تأسیسات تأکید شد.

شهرستان تاریخی دماوند یکی ازقطب‌های اصلی گردشگری کشور است

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان دماوند با اشاره به اهمیت صنعت گردشگری در زمینه‌های درآمد زایی، اشتغال و کارآفرینی، جذب گردشگر ‌بیان داشت: حمایت از اینگونه تاسیسات باعث‌ایجاد انگیزه در سرمایه گذاران این بخش می‌گردد و شهرستان تاریخی دماوند که به‌عنوان یکی از قطب های اصلی گردشگری شناخته شده، شاهد رشد مضاعف خواهد شد.

شهرستان گردشگر پذیر دماوند در شرق استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha