۵ آبان ۱۴۰۳، ۹:۳۲
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 85639229
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هلال احمر خراسان جنوبی به ۳۷۵ حادثه‌دیده امدادرسانی کرد

بیرجند - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: نیروهای جمعیت هلال احمر استان در ۲۴ ساعت گذشته به ۳۷۵ نفر حادثه‌دیده از سیلاب امدادرسانی کردند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی محمدعلی کاوسی روز شنبه با اشاره به وقوع سیلاب در شهرستان‌های قاینات و طبس افزود: سیلاب شبانه روز گذشته در روستای زول شهرستان قاینات و روستاهای ملوند، خرو و تپه طاق شهرستان طبس به وقوع پیوست.

وی تعداد تیم‌های عملیاتی در سیلاب را پنج تیم اعلام کرد و افزود: این تیم‌ها شامل ۲ تیم بین شهری، ۲ تیم محیط‌های آبی و یک تیم خانه هلال است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی مجموع نیروهای عملیاتی را ۱۵ نفر برشمرد و افزود: در این مدت تخلیه آب یک باب منزل مسکونی در روستای زول، انتقال ۲ نفر به اماکن امن و رهاسازی یک دستگاه خودرو در روستای ملوند انجام شد.

وی ادامه داد: همچنین هماهنگی برای اسکان اضطراری ۳۷۰ نفر در راه مانده در مساجد روستای تپه طاق و روستاهای اطراف و توزیع ۱۲۰ تخته پتو به علت انسداد مسیر در اثر سیلاب از اقدامات نیروهای هلال احمر در امدادرسانی به حادثه دیدگان است.

هواشناسی خراسان جنوبی ۲ آبان ماه جاری نسبت به ورود سامانه بارشی به استان هشدار نارنجی صادر کرده بود، در ۲۴ ساعت گذشته در تعداد زیادی از ایستگاه‌های هواشناسی استان به خصوص شمال غرب استان گزارش بارندگی ثبت شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha