۵ آبان ۱۴۰۳، ۹:۴۶
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85639297
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اختصاص یک روز حقوق آموزش و پرورش بوشهر به مردم فلسطین و لبنان

بوشهر- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهرگفت: مسئولان و شورای معاونین این اداره کل داوطلبانه یک روز حقوق خود را برای کمک به مردم مظلوم فلسطین و لبنان اهدا کردند.

به گزارش ایرنا ، علی موحدی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: اکثریت مطلق فرهنگیان استان بوشهر برای آبان ماه در این پویش انسانی دفاع از مردم مظلوم لبنان و فلسطین مشارکت می‌کنند و کمک‌های نقدی جمع‌آوری شده به حساب رسمی اعلام شده واریز خواهد شد.

وی افزود: در این راستا پویش‌های متعددی به‌صورت خودجوش توسط تشکل‌های دانش‌آموزی در مدارس سراسر استان شکل گرفته تا کمک‌های غیرنقدی اولیا و دانش‌آموزان را به مردم مظلوم فلسطین و لبنان برسانند.

موحدی ادامه داد: ۲۶۵ هزار دانش‌آموز و ۱۵ هزار فرهنگی استان بوشهر همواره جنایات اسرائیل غاصب و جنایتکار را در عرصه‌های گوناگون محکوم می‌کنند و پیشتاز در این عرصه هستند.

بیشتر بخوانید

کارکنان کمیته امداد بوشهر حقوق یک روز خود را تقدیم مردم مطلوم غزه و لبنان کردند

نخلدار تنگستانی محصول باغ خود را به مردم غزه اهدا کرد

اهدا ۲ تن خرما توسط کشاورز تنگستانی به مردم غزه

وی با اشاره به هفته استکبارستیزی و روز مبارزه با استکبار افزود: در این هفته برنامه‌های متنوع ویژه دانش‌آموزان در ۲ هزار مدرسه استان بوشهر برگزار می‌شود و دانش‌آموزان در این برنامه‌ها جنایات اسرائیل را محکوم می‌کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: در روز ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار دانش‌آموزان و فرهنگیان با حضور و مشارکت فعال خود در راهپیمایی انزجار و نفرت خود را از استکبار و رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و لبنان اعلام می‌کنند.

وی برگزاری کلاس‌های کنکور و تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان، نخبه‌پروری و برنامه‌های مختلف فرهنگی از عمده برنامه‌های سال تحصیلی جاری در توجه به دانش‌آموزان اعلام کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha