۵ آبان ۱۴۰۳، ۱۲:۱۲
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85639340
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرداخت ۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات فرزندآوری و ازدواج توسط بانک صادرات ایلام

ایلام - ایرنا - مدیر شعب بانک صادرات استان ایلام گفت: ۶ هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال تسهیلات در هفت ماه گذشته به متقاضیان دریافت وام فرزندآوری و ازدواج توسط شعب این بانک در استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "احد رئوف زاده" روز شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار کرد: این میزان تسهیلات از ابتدای فروردین تا پایان مهرماه سال جاری به یک هزار و ۹۰ فقره پرونده متقاضی دریافت وام پرداخت شده است.

وی افزود: در این مدت چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات فرزندآوری به ۶۰۰ نفر و هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال نیز به ۴۹۰ فقره پرونده متقاضیان ازدواج واریز شد.

رئوف زاده یادآور شد: تا پایان مهر بانک صادرات ایلام از لحاظ پرداخت تسهیلات فرزندآوری بانک اول و در پرداخت وام ازدواج نیز بانک سوم در بین بانک‌های عامل استان در نیمه نخست سال جاری بوده است.

وی ادامه داد: همچنین برای بهسازی و مرمت منازل روستایی ۱۱۰ درصد، وام های تکلیفی تبصره ۱۶ هم تاکنون ۹۸ درصد و تسهیلات قرض‌الحسنه به بیماران صعب‌العلاج هم ۵۰۰ فقره پرداخت انجام شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام هم در این دیدار نسبت به تکریم ارباب رجوع و متقاضیان دریافت تسهیلات توسط کارکنان بانک صادارات تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین "اله‌نور کریمی تبار" افزود: تکریم و پرهیز از تحقیر مراجعان عادی که متقاضی دریافت تسهیلات ولو به مقدار اندک هستند، به کار و سرنوشت افراد برکت می‌آورد.

وی اظهار کرد: شعب بانک‌ها در زمره اماکنی هستند که ارباب رجوع از طیف‌های مختلف به ویژه افراد نیازمند دارند که باید این مراجعان توسط متصدیان بانک ها تکریم شوند.

حجت لاسلام والمسلمین کریمی تبار یادآور شد: تکریم متصدیان بانک‌ها نباید فقط شامل افراد سپرده گذار و سرمایه دار باشد بلکه باید کرامت تمام مراجعان حفظ شود.

وی ادامه داد: بیشتر مردم در تنگنای معیشتی هستند و برای گذران امور و رفع برخی مشکلات نیازمند دریافت تسهیلات هستند و بانک‌ها با کمترین برورکراسی اداری مشکلات این افراد برای اخذ وام همکاری کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام از مدیریت بانک صادرات استان خواست در تکمیل زائرسرای در حال ساخت ایلامیان در مشهد که در مراحل پایانی کار است مشارکت کند که این زائرسرا برای عید نوروز تکمیل و آماده پذیرش مسافر شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha