داوران بخش سینمایی جشنواره فیلم‌های ورزشی معرفی شدند

تهران- ایرنا- هیات داوران بخش سینمایی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران معرفی شدند.

به گزارش ایرنا، با حکم سیدمناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک، سیدمجتبی علوی دبیر و سیدعبدالحمید احمدی رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره داوران بخش سینمایی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران معرفی شدند.

در این بخش تهمینه میلانی (نویسنده و کارگردان)، فریدون جیرانی (نویسنده و کارگردان)، جهانگیر کوثری (تهیه کننده)، منوچهر شاهسواری (تهیه کننده و مدیرعامل اسبق خانه سینما)، علی روئین‌تن (نویسنده و کارگردان)، ناصر شفق (تهیه کننده) و حسن رنگرز (سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی) به عنوان اعضای هیأت داوران معرفی شدند.

داوران بخش سینمایی جشنواره فیلم‌های ورزشی معرفی شدند

پس از بازبینی آثار ایرانی در ۷ بخش سینمایی، داستانی کوتاه و بلند، مستند کوتاه و بلند، نماهنگ و پویانمایی ۸۵ اثر به مرحله داوری راه پیدا کردند. در این دوره حدود ۶۳۰ اثر از ایران و ۷۲ کشور آثار خود را برای حضور در جشنواره ثبت کرده‌اند که اسامی آثار راه یافته به بخش مسابقه در بخش ملی و بین الملل به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران به عنوان نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم‎ ورزشی (FICTS) با حمایت کمیته ملی المپیک و همراهی وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی پارالمپیک، شهرداری تهران، سازمان صدا و سیما و سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۶ تا ۹ آذرماه امسال برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha