مالک یک اتوبوس در سیرجان ۶۴ میلیارد ریال جریمه شد

کرمان- ایرنا- سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی کرمان از رسیدگی به پرونده مالک متخلف اتوبوس برای فروش سوخت یارانه‌ای خبر داد و گفت: متخلف به پرداخت ۶۴ میلیارد و ۳۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی این اداره کل، فریدون کشیتی روز شنبه افزود: پرونده فروش ۱۰۱ هزار و ۵۵۱ لیتر گازوییل یارانه‌ای خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش ۲۱ میلیارد و ۳۴۳ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان سیرجان رسیدگی شد.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی کرمان تصریح کرد: شعبه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده و با توجه به ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز دانست و متخلف را به پرداخت ۶۴ میلیارد و ۳۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

کشیتی گفت: بازرسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کرمان با بررسی تراکنش های کارت سوخت، این تخلف را کشف و گزارش را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

قاچاق سوخت از معضلات مهم کرمان به شمار می رود و بسیاری از افراد سودجو برای کسب درآمد نامشروع هم سرمایه های ملی را ارزان به تاراج می برند و هم در جریان این مهم سبب بروز کمبود و مشکل برای سایر شهروندان می شوند و این درحالیست که انتقال سوخت قاچاق هر از چند روزی، تصادف، انفجار و مرگ هموطنان را در جاده‌ها به دنبال دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha