اهدای طلا به مردم لبنان در هشترود و عجب‌شیر

مراغه- ایرنا- جمعی از مردم مومن شهرستان‌های عجب‌شیر و هشترود با اهدای طلای به مردم مظلوم لبنان، بار دیگر آمادگی خودشان برای پشتیبانی از جبهه مقاومت را ابراز کردند. 

امام جمعه هشترود روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: مردم مومن و نوع‌دوست این شهرستان برای کمک به مردم لبنان جشن گلریزان مقاومت هم برگزار کردند.

حجت‌الاسلام حسن جعفریان افزود: در این آیین ۲۵ گرم طلای ۱۸ عیار و بیش از یک میلیارد ریال کمک نقدی به مردم مظلوم لبنان اهدا شد.

امام جمعه عجب‌شیر نیز با بیان اینکه کمک مردم این شهرستان به مردم مظلوم لبنان ادامه دارد، گفت: یکی از خیران این شهرستان نیز هفت قطعه طلای ارزشمند به مردم لبنان اهدا کرد و هدیه ایشان به «رحیم احدی» مسئول ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت این شهرستان تحویل شد تا همراه با سایر کمک‌ها به لبنان ارسال شود.

حجت‌الاسلام محمود شربیانی این را هم بیان کرد: این خیر نیک‌اندیش از متولیان خواست تا نامش برده نشود و اطلاع‌رسانی این اقدام خیر ایشان نیز جنبه فرهنگی دارد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، امکان «پرداخت سریع» کمک‌ها به مردم لبنان، فلسطین و جبهه مقاومت نیز به تازگی و از طریق لینک leader.ir فراهم شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha