وحشت صهیونیست‌ها آشکار است/ عمل به فرمایش رهبر معظم انقلاب در پاسخ به تعرض وقیحانه

ارومیه- ایرنا- فعال سیاسی و استاد دانشگاههای آذربایجان غربی گفت: ضمن اینکه با دفاع مدافعان مرزهای ایران اسلامی، رژیم صهیونیستی به هیچ کدام از اهداف خود دست نیافت، وحشت سران این کشور در زمان تعرض، پیش و پس از آن، آشکار بوده است.

فخرعلی قلی زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه اقدام رژیم صهیونیستی از سر استیصال بود، افزود: این رژیم جعلی برای اینکه بتواند وجهه خود را در بین صهیونیست ها و همچنین عرصه بین المللی حفظ کند، اقدام به تعدی و تجاوز به خاک ایران اسلامی کرد که همین امر تبدیل به رسوایی دیگری برای آنان شد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص پاسخ به تحرکات رژیم صهیونیستی اضافه کرد: طبق فرمایش معظم‌له در پاسخ نه تعلل می کنیم و نه با عجله و شتاب زده عمل می کنیم.

وی بیان کرد: واکنشی که این رژیم سفاک در برابر عملیات های رزمندگان اسلام در وعده صادق یک و ۲ از خود نشان داده، توام و آکنده با رعب و هراس بوده که این امر به خوبی قابل اثبات است.

استاد دانشگاه های آذربایجان غربی ادامه داد: پیش از این رژیم صهیونیستی دست به ترور شخصیت ها و فرماندهانی چون اسماعیل هنیه در خاک ایران زد و همچنین سفارت ایران در سوریه را هدف حمله قرار داد که همه اینها برخلاف قوانین بین المللی بود و درحقیقت ورود به خاک یک کشور محسوب می شود.

قلی زاده اظهار کرد: رژیم صهیونیستی این بار برخلاف ترور، با عملیات نظامی، دست به تعدی علیه ایران اسلامی زد که براساس منشور سازمان ملل و قوانین بین المللی حق دفاع مشروع برای ایران محفوظ است.

وی افزود: ملت ایران در مقابل تعدی و تجاوز رژیم صهیونیستی کاملا از آرامش روحی و روانی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی از توان موشکی، پهپادی و اقتدار بالای نظامی برخوردار است، اضافه کرد: از طرف دیگر سیستم پدافندی کشورمان آمادگی کامل خود را به نمایش گذاشت و کاملا با اقتدار در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاد.

فعال سیاسی اهل ارومیه اظهار امیدواری کرد که رشادت های جبهه مقاومت و اقتدار ایران اسلامی در برابر این رژیم جعلی به پایان نسل کشی و جنایات آنها منجر شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha