۳۳۶ دستگاه خودروی شوتی در همدان توقیف شد

همدان- ایرنا- رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان گفت: ۳۳۶ دستگاه خودروی شوتی نیمه نخست امسال با اجرای طرح های انتظامی در این استان توقیف شده است.

سرهنگ مجتبی محمدی روز شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: طرح های توقیف خودروهای شوتی با جدیت در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار دارد.

وی اضافه کرد: در این راستا در چند روز اجرای این طرح ۶ خودروی شوتی توقیف و بیش از ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شد که شامل ۳۵۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق و ۵۰۰ کیلو پوشاک خارجی و ۳۴ کیسه آرد قاچاق می شود.

رییس پلیس امنیت اقتصادی همدان با تاکید بر قاطعیت پلیس در تداوم اجرای طرح های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیان کرد: برای اجرای هرچه بهتر طرح های مبارزه با جرایم اقتصادی از مردم انتظار می رود در صورت مشاهده و آگاهی از هرگونه جرایم اقتصادی، قاچاق کالا و ارز، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ یا شماره ۰۹۶۳۰۰ اطلاع دهند.

سرهنگ محمدی همچنین از کشف سوخت قاچاق خبر داد و گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی همدان حین گشت زنی و کنترل مسیرهای مواصلاتی استان به یک دستگاه کامیون مشکوک می شوند.

وی افزود: ماموران کامیون را توقف و در بازرسی از آن ۱۰هزار لیتر فرآورده نفتی از نوع گازوئیل به ارزش پنج میلیارد ریال که بدون مدرک قانونی و به صورت قاچاق در حال جابجایی بود کشف و یک نفر دستگیر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha