۵ آبان ۱۴۰۳، ۱۶:۳۱
کد خبرنگار: 3181
کد خبر: 85639969
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

«ژاله صامتی» و «اکبر زنجان‌پور» روی صحنه تئاتر

تهران- ایرنا- نمایش «محبوبه‌ها» به کارگردانی ژاله ‌صامتی دوباره پس‌از ۶ سال با حضور بازیگران زن روی صحنه خواهد رفت. اجرای نمایش «اکتینگ» به کارگردانی اکبر زنجان‌پور و رونمایی از پوستر نمایش «بونکر» از دیگر اخبار امروز تئاتر است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی این نمایش، «محبوبه‌ها» به نویسندگی نوشین ‌تبریزی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی ژاله ‌صامتی از ۲۰ آبان در تماشاخانه هما روی صحنه خواهد رفت.

شیرین ‌اسماعیلی، معصومه ‌رحمانی، مهرناز افلاکیان، ژاله ‌صامتی، بیتا سحرخیز، پریسا محمدی، نوشین ‌تبریزی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

در خلاصه این اثر نمایشی آمده است: «خیلی ترسناکه! گاهی احساس می کنم یه عده دارن از توی حیاط به خونه نگاه می کنن! صدای پچ پچشونو می‌شنوم! آخه من از تنهایی می‌ترسم! خیلی می ترسم! اما همه فقط ظاهر زندگی آدمو می بینن!»

نمایش «محبوبه‌ها» به کارگردانی ژاله صامتی در سال ۱۳۹۷ روی صحنه رفته است که با استقبال مخاطبان همراه شده بود.

اطلاعات تکمیلی از این اثر نمایشی به‌زودی منتشر خواهد شد.

«اکتینگِ» اکبر زنجان‌پور به تماشاخانه ایرانشهر رسید

نمایش «اکتینگ» به کارگردانی اکبر زنجان‌پور و تهیه‌کنندگی محمد قدس از ۱۴ آبان‌ماه در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

نمایش «اکتینگ» نوشته زویه دورنژه و ترجمه زیبا خادم‌حقیقت با کارگردانی اکبر زنجان‌پور و تهیه‌کنندگی محمد قدس از ۱۴ آبان‌ماه ۱۴۰۳ در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه خواهد رفت.

پیش‌فروش بلیت‌های این اثر نمایشی از روز سه‌شنبه هشتم آبان، ساعت ۱۲ آغاز می‌شود.

«ژاله صامتی» و «اکبر زنجان‌پور» روی صحنه تئاتر
اکبر زنجان‌پور کارگردان «اکتینگِ»

اکبر زنجان‌پور، هوشنگ قوانلو و محسن بهرامی بازیگران نمایش «اکتینگ» هستند.

زنجان‌پور بازیگر و کارگردان تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران پس‌از ۸ سال دوری از تئاتر، با نمایش جدیدش «اکتینک» روی صحنه می‌آید.

پیش‌تر قرار بود مرتضی اسماعیل‌کاشی به‌عنوان بازیگر در این اثر نمایشی ایفای نقش کند که به دلیل تعویق در زمان اجرا و تداخل با پروژه‌ای دیگر، محسن بهرامی بازیگر سینما و تئاتر جایگزین او شد.

دیگر عوامل این اثر نمایشی به‌زودی اعلام خواهد شد.

پوستر نمایش «بونکر» رونمایی شد

پوستر نمایش «بونکر» به کارگردانی جلال تهرانی با طرحی از مازیار تهرانی رونمایی شد.

مازیار تهرانی، طراح و گرافیست شناخته‌شده ایرانی در مقام مدیر هنری نمایش «بونکر»، آخرین اثر جلال تهرانی را همراهی می‌کند.

او که بیش از بیست سال سابقه طراحی پوستر تئاتر و سینما را در کارنامه دارد، تاکنون جوایز متعددی دریافت کرده که تندیس جشنواره تئاتر فجر برای طراحی پوستر یکی از آن‌ها به شمار می‌آید.

تهرانی چند سالی است که از تکنیک‌های نقاشی و تصویرسازی در پوسترهای تئاتر خود استفاده می‌کند و علاوه بر جلال تهرانی با کارگردان‌هایی چون فرهاد آئیش، حسین پاکدل، فرزانه کابلی، احسان فلاحت‌پیشه و شهرام کرمی همکاری داشته است.

«ژاله صامتی» و «اکبر زنجان‌پور» روی صحنه تئاتر

سارا رسول‌زاده و حمیدرضا آذرنگ بازیگران نمایش «بونکر» هستند که این روزها مقدمات اجرای خود را در مجموعه‌ تئاتر لبخند پشت سر می‌گذارد.

«بونکر» از نهم آبان تا نهم آذر ساعت ۱۹ در سالن یک مجموعه تئاتر لبخند روی صحنه خواهد رفت.

کهبد تاراج و رضا بهکام به «زنان آوینیون» پیوستند

کهبد تاراج و رضا بهکام با نمایش «زنان آوینیون» به نویسندگی و کارگردانی حسن معینی همراه شدند.

عوامل اجرایی نمایش «زنان آوینیون» به نویسندگی و کارگردانی حسن معینی معرفی شدند.

«ژاله صامتی» و «اکبر زنجان‌پور» روی صحنه تئاتر

کهبد تاراج، نویسنده و کارگردان تئاتر به عنوان مدیر پروژه و رضا بهکام، نویسنده و منتقد تئاتر در مقام مشاور کارگردان در نمایش «آوینیون» حضور دارند.

«آوینیون» اثری است در باب نسبت بدنمندی زنان در مواجهه با مفاهیمی چون عشق و آیین است با تکیه بر نظریات دلوز و مرلوپونتی .

کافه گالری سل(مجری طرح)، زهیر اکبری (دستیار کارگردان)، پویا باقری (طراح پوستر)، غزل سلامی‌زاده (گرافیست اقلام تبلیغاتی)، نگار امیری (مدیر روابط عمومی، رسانه و تبلیغات) و مهرنوش بیانی (طراح لباس) این نمایش هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha