مالدیو حمله تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به ایران را محکوم کرد

تهران- ایرنا- دولت مالدیو در بیانیه‌ای حملات نظامی بامداد امروز (شنبه) رژیم اسرائیل به جمهوری اسلامی ایران را محکوم و آن را نقض حاکمیت ایران و قوانین بین‌المللی دانست.

به گزارش روز شنبه ایرنا، دولت مالدیو با انتشار بیانیه‌ای خواستار کاهش فوری تنش‌ها و توقف خصومت‌ها در منطقه شد و از تمامی طرف‌ها درخواست کرد تا حداکثر خویشتنداری را نشان دهند و به قوانین بین‌المللی احترام بگذارند.

این کشور همچنین جامعه بین‌المللی را به حمایت از تلاش‌ها برای برقراری صلح پایدار در منطقه فراخواند.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی کشور ساعات اولیه صبح امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سامانه یکپارچه پدافند هوایی، هجوم رژیم صهیونیستی به نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را رهگیری و مقابله موفق کرد.

در اطلاعیه روابط عمومی پدافند هوایی کشور آمده است: با وجود هشدارهای قبلی مسوولان جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هرگونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی بامداد امروز در اقدامی تنش‌زا نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داد که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد حادثه در دست بررسی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha