ائمه جمعه همواره در خط جهاد در جبهه‌های گوناگون هستند

قم - ایرنا- تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: ائمه جمعه بدون هیچ بیمی از شهادت همواره در خط جهاد در جبهه‌های گوناگون علمی ، فرهنگی ، سیای و حتی نظامی علیه دشمنان بوده و هستند.

آیت الله سید محمد سعیدی در پیام تسلیتی به مناسبت شهادت امام جمعه کازرون که نسخه‌ای از آن عصر شنبه دراختیار ایرنا قرار گرفت، آورده‌است: خبر متأثرکننده شهادت حجت‌الاسلام محمد صباحی امام‌جمعه عالم و مردمی کازرون به دست فردی کور دل و سابقه دار موجب ناراحتی و تأسف شد.

پیام ادامه یافته است: و از طرفی نشان داد برخلاف تبلیغات وسیع دشمن، ائمه جمعه بدون هیچ بیمی از شهادت همواره در خط مقدم جهاد در جبهه‌های گوناگون علمی، فرهنگی، سیاسی و حتی نظامی علیه دشمن بوده و هستند و تحت رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب در راه بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی به جامعه و رسواکردن نقشه‌های شوم دشمن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

در بخش دیگری از این پیام آمده‌است: اینجانب از جوار بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها شهادت این عالم فرزانه و مجاهد عرصه تبیین را به همه مردم ولایت‌مدار کازرون به‌ویژه خانواده و آشنایان ایشان تبریک و تسلیت می‌گویم و از درگاه الهی برای آن شهید بزرگوار علو درجات را مسئلت دارم.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه کازرون که روز گذشته (جمعه) پس از اقامه نماز جمعه بر اثر تیراندازی یک شخص، مجروح و به بیمارستان نمازی شیراز منتقل شده بود به شهادت رسید.

وی اصالتا اهل شهر قادرآباد در استان فارس است.

صباحی پیش از این امام‌جمعه شهرستان خرامه بود و پس از شهادت حجت‌الاسلام محمد خرسند امام جمعه سابق کازرون جایگزین وی شد.

وی از شاگردان حجت‌الاسلام‌ سید محمد حسینی امام جمعه فقید قادرآباد بوده و زمانی که مرحوم آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در فارس، امام جمعه شیراز و امام جمعه کازرون بود، مسئولیت دفتر ایشان را برعهده داشت.

کازرون در غرب استان فارس است و مرکز آن حدود ۱۶۰ کیلومتر با شیراز فاصله دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha