پیام تسلیت استاندار و نماینده ولی‌فقیه در گلستان برای شهادت پلیس گلستانی در حادثه تروریستی

گرگان- ایرنا- استاندار و نماینده ولی‌فقیه در گلستان با صدور پیام‌های جداگانه، شهادت پلیس گلستانی در حادثه تروریستی تفتان را تبریک و تسلیت گفتند.

به گزارش شامگاه شنبه ایرنا آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در پیام خود نوشت: شهادت این دلیرمردان، عزم و اراده ملت ما را در مبارزه با دشمنان، استوارتر و راسخ‌تر کرده است.

در پیام آیت‌الله نورمفیدی آماده است: یاد این شهیدان گرانقدر «حافظان اقتدار و حراست از نظام و انقلاب» را گرامی داشته و شهادت این سروقامتان را به رهبر معظم انقلاب، مردم شریف ایران و خانواده‌های داغدار، به خصوص خانواده گلستانی این اقدام تروریستی، شهید «ایمان درویشی» و فرماندهی انتظامی استان گلستان و مردم شهید پرور کلاله تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

استاندار گلستان هم در پیام خود نوشت: شهادت ستوان سوم ایمان درویشی از استان گلستان در کنار دیگر شهدای این حادثه تروریستی داغ مردم نگارستان اقوام ایران زمین را دوچندان کرده است.

در پیام علی‌محمد زنگانه آمده است: با تلاش مقامات کشوری، نظامی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی عاملان این جنایت تروریستی مشخص و مجازات خواهند شد و مجازات آنان درس عبرتی برای تمامی اشرار و برهم زنندگان نظم جامعه خواهد شد.

پیام تسلیت استاندار و نماینده ولی‌فقیه در گلستان برای شهادت پلیس گلستانی در حادثه تروریستی

شهید ستوان سوم ایمان‌ درویشی مامور گلستانی فراجا روز شنبه در حادثه تروریستی تفتان در استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

شهید درویشی اهل محله چشمه‌نیل از توابع شهرستان کلاله در شرق گلستان بود که برای تامین امنیت وطن خدمت می‌کرد و امروز به همراه ۹ نفر دیگر در حادثه تروریستی تفتان شهید شد.

از این شهید ۲ فرزند پسر به یادگار مانده است.

۲ گشت انتظامی پلیس در تفتان امروز مورد حمله تروریست‌ها قرار گرفت و ۱۰ نفر از سربازان و کادر پلیس به شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha