۶ آبان ۱۴۰۳، ۱۶:۲۲
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85640414
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پاسخ هوشمندانه و قاطع به تجاوز رژیم صهیونیستی، مطالبه مردم است

گنبدکاووس- ایرنا- رییس مرکز اسلامی شعبه گنبدکاووس با محکوم کردن تجاوز بامداد شنبه رژیم غاصب صهیونیستی به آسمان ایران، گفت: پاسخگویی قاطع و هوشمندانه به این حرکت ناشایست، مهمترین مطالبه مردم است.

آخوند عبدالباسط قره‌باش روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: رژیم غاصب صهیونیستی بعد از اینکه از جمهوری اسلامی ایران و هوافضای سپاه در عملیات وعده صادق ۲ جواب کوبنده‌ای گرفت و همچنین اقامه نمازجمعه رهبر معظم انقلاب در ۱۳ مهر ماه که به عنوان عملیات وعده صادق سه تعبیر می‌شود برای بازگشت آبروی از دست رفته‌اش این اقدام را مرتکب شد.

وی افزود: رژیم غاصب صهیونیستی همواره مدعی است که می‌خواهد به ایران حمله کند اما اما عملکرد خوب پدافندی ایران نگذاشت خسارت مهمی وارد شود.

روحانی اهل سنت گلستان با تاکید بر پایمال نشدن خون شهدای این تجاوز گفت: ملت ایران که به فرموده رهبر معظم انقلاب سوخت موشک‌های هوافضای کشور هستند، پاسخ قاطع و دندان شکن به رژیم غاصب صهیونیستی را به عنوان مهمترین مطالبه خود مطرح می‌کنند.

آخوند قره‌باش ابراز امیدواری کرد در ادامه حملات جبهه مقاومت به رژیم غاصب صهیونیستی و همچنین پاسخ قاطع ایران به‌زودی زود لکه ننگی به اسم صهیونیسم از روی نقشه جغرافیا محو خواهد شد.

به گزارش ایرنا، در اطلاعیه روابط عمومی پدافند هوایی کشور درباره تجاوز رژیم صهیونیستی به حریم هوایی جمهوری اسلامی آمده است: به استحضار ملت شریف ایران می رساند با وجود هشدارهای قبلی مسئولین جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هر گونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی بامداد امروز در اقدامی تنش زا نقاطی از مراکز نظامی در استان های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داده که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد حادثه در دست بررسی است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: در این راستا ضمن دعوت از مردم به حفظ آرامش و همبستگی درخواست میشود اخبار مربوط به این حادثه را از طریق رسانه ملی دنبال نمایند و به شایعات رسانه های دشمن توجه نکنند.

وی همچنین عملیات تروریستی جیش الظلم علیه سربازان و نیروهای نظامی و امنیتی در تفتان استان سیستان و بلوچستان منجر به شهادت ۱۰ نفر از جان برکفان ایران اسلامی شد را محکوم کرد و گفت: سرمنشا همه این عملیات‌های تروریستی به امریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی بر می‌گردد که به‌دنبال ایجاد ناامنی و عملی کردن برنامه‌های تخریبی خود در کشور هستند.

رییس مرکز اسلامی شعبه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه دشمنان هیچگاه به خواسته‌های خود برای فاصله انداختن میان مردم و نظام دست نمی‌یابند، افزود: افرادی که این حرکات ناجوانمردانه و تروریستی را انجام می‌دهند خودفروخته هستند که باید به اشد مجازات محکوم شوند.

به گزارش ایرنا، ۲ گشت انتظامی پلیس در منطقه تفتان روز گذشته مورد حمله تروریست‌ها قرار گرفت و ۱۰ نفر از سربازان و کادر پلیس به شهادت رسیدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha