جمع‌آوری ۴۸ هزار معتاد متجاهر در تهران

تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: حدود ۴۸ هزار معتاد متجاهر در پایتخت از ابتدای سال جاری تاکنون از سطح شهر جمع‌آوری شده است.

به گزارش ایرنا از پلیس تهران، سرهنگ حسین باباپور روز یکشنبه اظهار کرد: با هماهنگی بخش‌های مختلف از جمله دستگاه قضایی، بهزیستی و شهرداری تهران اقدامات خوبی در حوزه ساماندهی آسیب‌های اجتماعی صورت گرفته است.

وی افزود: اکنون کمتر با گزارش‌هایی مواجه هستیم که اطلاع دهند این مکان، محل تجمع افراد آسیب‌دیده است شاید با مدینه فاضله‌ای که به دنبال آن هستیم؛ فاصله باشد اما از چیزی هم که در گذشته بودیم، بسیار فاصله گرفتیم.

سرهنگ باباپور با اشاره به اینکه وضعیت امروز آسیب‌های اجتماعی نتیجه هماهنگی، همکاری و پشتیبانی تمام دستگاه‌هاست که در راس آنها شهردار تهران قرار دارد، ادامه داد: می‌توانم شهادت دهم، یادداشت کرده و امضا کنم که اگر وجود با ارزش شهردار تهران و پیگیری‌های ایشان نبود، به این شرایط نمی‌رسیدیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در تهران از ابتدای سال تا به حال حدود ۴۸ هزار معتاد متجاهر را جمع‌آوری کرده‌ایم، تاکید کرد: البته بخشی از این افراد هم فروشندگان مواد مخدر بودند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با تاکید به اینکه برنامه امسال ما چند ویژگی داشت، گفت: در مهرماه که فصل بازگشایی مدارس بود؛ طرحی را اجرا کردیم تا دانش‌آموزان، معلمان و اولیای دانش‌آموزان، در نزدیکی مراکز آموزشی و فرهنگی با صحنه‌های ناخوشایند حضور معتادان متجاهر، فروشندگان موادمخدر و یا سایر جرایم اعم از مزاحمت‌ها و موضوعات این چنینی مواجه نشوند در همین راستا هم اکنون وضعیت نسبتا مطلوبی را شاهد هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha