۶ آبان ۱۴۰۳، ۱۶:۰۱
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85640582
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ٤٥٠ کیلوگرم تریاک در البرز

۶ آبان ۱۴۰۳، ۱۶:۰۱
کد خبر: 85640582
کشف ٤٥٠ کیلوگرم تریاک در البرز

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز از کشف ۴۵۰ کیلوگرم تریاک در این استان خبر داد و گفت : پنج نفر قاچاقچی مواد مخدر در این زمینه دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از پلیس البرز ، سردار حمید خداوند روز یکشنبه گفت : در پی اعلام خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر در یکی از مناطق استان البرز متهم اصلی شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: تحقیقات تکمیلی پلیس نشان داد که این فرد به همراه چهار نفر همدست خود مواد مخدر را بین ۲ استان البرز و همدان جابه جا وتوزیع می کنند که با همکاری پلیس استان همدان ضمن کشف محل نگهداری مواد مخدر چهار همدست متهم اصلی دستگیر شدند.
هداوند گفت : از این باند توزیع مواد مخدر یک قبضه سلاح گرم، تعدادی فشنگ جنگی و مقادیری پول نقد و ٢ دستگاه خودرو نیز کشف شده است.
دستگیری ماموران قلابی در کرج

معاون هماهنگ کننده پلیس البرز از دستگیری ۲ مامور قلابی که در پوشش ‏پلیس از شهروندان اقدام به اخاذی می‌کردند در این استان خبر داد.

سرهنگ "پیمان لطیفی" گفت: طی گزارش های واصله از سوی مردم مبنی بر اخاذی ماموران در یکی از مناطق شهرستان کرج، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران کلانتری ۱۶ حصارک قرار گرفت.
وی افزود: تحقیقات میدانی پلیس نشان داد که سرنشینان یک دستگاه خودرو سمند سفید با عناوین مختلف خودرو شهروندان را متوقف و خود را مامور پلیس معرفی و از آنان اخاذی می کنند .
لطیفی بیان کرد: ماموران حین رصد و گشت زنی به یک دستگاه خودرو سمند مشکوک و جهت بررسی بیشتر دستور ایست را صادر که سرنشینان خودرو بدون توجه به ایست پلیس به مسیر خود ادامه و اقدام به فرار کردند که در ادامه با انجام اقدامات پلیسی خودرو متوقف شد .
وی با بیان اینکه این ۲ نفر مامور قلابی باتوجه به موقعیت جغرافیایی قصد فرار از صحنه را داشتند، افزود : در بررسی صورت گرفته از متهمان ، یک دستگاه بی‌سیم و یک دستگاه خودرو سمند و چهار دستگاه تلفن همراه سرقتی از آنها کشف شده است.
معاون هماهنگ کننده پلیس البرز با بیان اینکه متهمان دارای سوابق متعدد سرقت هستند، خاطر نشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار پلیس آگاهی استان قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha