۶ آبان ۱۴۰۳، ۱۱:۱۸
کد خبر: 85640719
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حمایت قضایی مانع از مزایده یک واحد تولیدی در ساوه شد

ساوه – ایرنا - حمایت قضایی و ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مرکزی برای رفع مشکل یک واحد تولیدی مانع از به مزایده گذاشته شدن و بیکاری کارگران این واحد در ساوه شد.

به گزارش ایرنا، دادگستری استان مرکزی روز یکشنبه اعلام کرد، ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری این استان به رفع موانع و مشکلات دو واحد تولیدی «شرکت سردخانه بوران صنعت کاوه» و «شرکت انوشا صنایع راستوند» ورود کرد و مانع تعطیلی و بیکاری نیروی کار آنها شد.

برزو حاتمی مدیرعامل شرکت سردخانه بوران صنعت کاوه ، درباره حمایت‌های دادگستری استان مرکزی به منظور احیای این واحد تولیدی، اظهار کرد: این واحد تولیدی از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز کرده و به عنوان یکی از بزرگترین و مدرن‌ترین سرخانه‌های کشور با تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است.

وی خاطر نشان کرد: این واحد در زمینه ذخیره سازی محصولات سردخانه‌ای از جمله دارو، میوه و سبزیجات فعالیت می‌کند و دارای ۱۵ نیروی کار دائمی و بیش از ۱۰۰ نفر نیروی کار فصلی است .

وی افزود: بانک به منظور وصل مطالباتی که از سردخانه بوران صنعت کاوه داشت برای این واحد تولیدی اجراییه صادر کرده بود به همین منظور این مشکل را در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مرکزی طرح و در نهایت با حمایت دادگستری استان ۴۰ درصد از معوقات پرداخت و بقیه مطالبات از سوی بانک قسط بندی شد.

مدیرعامل شرکت سردخانه بوران صنعت کاوه گفت: اگر حمایت و ورود به موقع دادگستری استان مرکزی نبود به احتمال زیاد بانک سردخانه بوران صنعت کاوه را به مزایده می‌گذاشت و تمام کارگران بیکار می‌شدند.

علیرضا امانی مدیرعامل شرکت انوشا صنایع راستوند نیز درباره حمایت‌های دادگستری استان مرکزی به منظور احیای این واحد تولیدی، اظهار کرد: پس از اینکه شرکت انوشا صنایع راستوند احداث شد و چندین نیروی کار در آن استخدام شدند.

وی یادآور شد: شرکت شهرک‌های صنعتی در سال ۱۳۹۹ با شرکت انوشا قراردادی را منعقد کرد که در آن مقرر شده بود بابت هر لیتر آب از شرکت چه میزان پول دریافت کند ولی شرکت شهرک‌های صنعتی به وعده خود عمل نکرد و با گذشت حدود ۲ سال قیمت جدید و بسیار سنگینی را اعلام کرد.

وی افزود: بنابراین در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این موضوع را مطرح کردیم و این ستاد نیز به نفع ما رای داد ولی این مصوبه اجرا نشد، به همین منظور این موضوع را به دستگاه قضایی استان ارجاع دادیم در نهایت چندین جلسه در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مرکزی برگزار شد و در نهایت شکایتی را طرح کردیم و دادگاه بدوی و تجدیدنظر به نفع شرکت رای داد.

امانی بیان کرد: جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مرکزی بسیار خوب بود و اعضایی که در آن حضور داشتند به نفع تولید کنندگان مطالبی را بیان می‌کردند. رفع موانع، احیا و بازگشت یک واحد تولیدی و صنعتی در زمینه تولید برای آن‌ها بسیار مهم بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha