استاد دانشگاه: پاسخ به شرارت رژیم جعلی صهیونیستی، دفاع مشروع و حق مسلم ملت ایران است

بندرعباس - ایرنا - فعال سیاسی و استاد دانشگاه هرمزگان با بیان اینکه ابتکار عمل در پاسخ به شرارت اخیر رژیم صهیونیستی در دست ایران مقتدر است، گفت: پاسخ به شرارت مشهود و تعرض رژیم غاصب صهیونیستی، دفاع مشروع و حق مسلم ملت ایران است.

علی رئوفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ضمن تسلیت شهادت دلاور مردان ارتش و نیروی انتظامی نظام جمهوری اسلامی ایران در پی شرارت اسرائیل و ایادی مزدور داخلی آن، گفت: سرداران و امیران دلاور سپاه و ارتش در دو عملیات قبل، قدرت و توان و اقتدار نظامی کشور را به این رژیم غاصب و کودک کش نشان دادند که در هر زمانی و موقعیت مناسبی قادر به پاسخگویی به این گونه شرارت ها خواهند بود.

رئوفی خاطر نشان کرد: قطعا در واکنش به شرارت اخیر نباید شتاب زده عمل کرد، ابتکار عمل باید به دست متفکران جامعه و نظامیان مقتدر سپرده شود تا کیفیت و کمیت حمله را سنجش کنند و پاسخگویی در زمان مناسب و با شناسایی بیشتر نقاط ضعف این رژیم و سران جنایتکار جنگی آن انجام گیرد.

وی تاکید کرد: طبیعتاً همراهی افکار عمومی جهان و سازمان های بین المللی مرتبط از طرق دیپلماتیک ضروری و کمک به این مسئله می‌کند و بدیهی است که پاسخ قاطع و منطقی در زمان مناسب نشانه استیصال و عقب نشینی نظام جمهوری اسلامی نیست بلکه توام با تدبیر و سیاستی است که توسط مقام معظم رهبری و نیروهای نظامی و امنیتی و ملت شریف ایران اسلامی عملی خواهد شد.

پس از حمله تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به خاک ایران در بامداد روز گذشته کشورهای جهان به ویژه کشورهای جهان اسلام یک صدا اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در حمله به اهدافی در ایران را محکوم کرده و این اقدام را نقض حاکمیت ملی جمهوری اسلامی ایران و قوانین بین‌المللی دانستند.

همچنین همه مسئولان و شخصیت‌های سیاسی، اجرایی و صاحب‌نظران عرصه سیاست ایران در حمایت از مام میهن، اقدام نابخرادانه رژیم مجعول صهیونیستی را در اقدام نظامی به ایران محکوم کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha