مومنی و ابراهیم‌زاده برنز گرفتند؛ قهرمانی زودهنگام ایران در کشتی آزاد امیدهای جهان

تهران- ایرنا- نمایندگان وزن‌های ۵۷ و ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان به مدال برنز پیکارهای زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان رسیدند.

به گزارش ایرنا، مسابقات رده‌بندی و فینال پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان یکشنبه شب در شهر تیرانا کشور آلبانی در حال برگزاری است.

در وزن ۵۷ کیلوگرم علی مومنی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۵ بر ۸ مقابل روکو ترانووا از ایتالیا به برتری رسید و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر ۸ از سد مانوئل خندرسیان از ارمنستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. مومنی در این مرحله مقابل عبدی مالیک کاراچوف از قرقیزستان با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب شد و راهی دیدار رده‌بندی شد.

وی در این دیدار با نتیجه ۸ بر صفر ماکسول گالاقر از آمریکا را شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم عباس ابراهیم‌زاده در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر ماتیاس مونز رامیر از شیلی را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۶ بر صفر سانون هانا از باهاما را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۴ بر ۲ مقابل کومار موهیت از هند به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

ابراهیم‌زاده در این مرحله با نتیجه ۱۱ بر ۷ مغلوب کاجی اوگینو از ژاپن شد و به دیدار رده‌بندی رفت. وی در این دیدار مقابل عبداله توپراک از ترکیه با نتیجه ۱۵ بر ۴ پیروز شد و به مدال برنز رسید.

 در وزن ۷۰ کیلوگرم علی خرمدل پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر کنستانتین چیریلوف از مولداوی را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر ۳ مقابل یرنور نورگازی از قزاقستان به برتری دست یافت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. خرمدل در این مرحله با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب ماگمد التمیروف از روسیه شد و به دیدار رده‌بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل یوشینوسوکه آئویاگی از ژاپن مغلوب و پنجم شد.

شب گذشته نیز امیررضا معصومی و امیرحسین فیروزپور به مدال طلا و ابراهیم خواری به مدال برنز این مسابقات رسیدند.

تا لحظاتی دیگر مهدی یوسفی در وزن ۷۹ کیلوگرم و مهدی حاجیلوئیان در وزن ۹۷ کیلوگرم به مصاف رقبای خود می‌روند.

با این نتایج ایران مقتدرانه به عنوان قهرمانی رقابت‌های زیر ۲۳ سال جهان دست پیدا کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha