۷ آبان ۱۴۰۳، ۹:۱۴
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85641585
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افشاگری چهره واقعی رژیم صهیونیستی نیازمند دفاع مقدس رسانه‌ای است

بوشهر- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفـت: افشاگری چهره واقعی رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستی در حملات همه‌جانبه جبهه استکبار و صهیونیستی به جبهه مقاومت نیازمند دفاع مقدس رسانه‌ای است.

به گزارش ایرنا ، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری روز دو شنبه در نشست هم‌اندیشی ایران همدل با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ استان بوشهر با محوریت حمایت از مردم لبنان و فلسطین اظهار کرد: نقش رسانه در شرایط کنونی که دوره گذار از نظم کنونی جهان به نظم آینده جهان است، فوق العاده مهم است و در واقع امروزه جنگ، جنگ رسانه‌ است.

وی با تاکید بر اینکه دیپلماسی رسانه در عرصه حمایت از محور مقاومت تبیین شود،افزود: افشای چهره دشمنان در ابعاد مختلف و از آن طرف تبیین عظمت محور مقاومت از نظر معرفتی مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: جبهه مقاومت رسانه ای از بوشهر پایتخت مقاومت شروع شود و با طراحی، انسجام، برنامه‌ریزی و حرکت هدفمند و نظام‌مند عمل کند.

صفایی بوشهری گفت:دیپلماسی سلبی و ایجابی دفاع مقدس رسانه ای تعریف شود تا تحت هدایت‌های مقام معظم رهبری از ایران اسلامی و محور مقاومت دفاع همه جانبه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مهمترین بخش جهاد تبیین، جهاد تبیین رسانه‌ای است، اضافه کرد: رژیم اشغالگر قدس و به تبع آن جهان غرب در حال سقوط است و آینده جهان از آن نیروهای انقلابی و اسلامی است.

صفایی بوشهری تصریح کرد: صهیونیست ها دنبال از بین بردن فرهنگ خانواده و هویت دینی و ملی مردم هستند، بنابراین باید خطر مبانی فکری صهیونیست ها برای جهان، منطقه و خانواده ها و محور مقاومت به زبان های مختلف افشا و بیان شود.

امام جمعه بوشهر گفت:تشکیل رژیم صهیونیستی وابسته به جهان استکبار و برای کنترل و اهرم فشار علیه کشورهای منطقه بود که در نظم نوین جهانی از نگاه غربی ها نقش‌آفرین است.

وی افزود: ایران محور مقاومت در برابر چنین برنامه‌ای شد و توانست نقشه بدخواهان عالم را به شکست بکشاند.

صفایی بوشهری یادآور شد: مولفه قدرت در ایران و محور مقاومت متنوع است و علاوه بر عنصر دفاعی دارای طراحی و فکر و اندیشه قوی در مدیریت هستند و منابع انسانی پای کار دارند.

وی با بیان اینکه متنوع بودن مولفه های قدرت محور مقاومت دشمن را به جنگ ترکیبی سوق داده است، ادامه داد: دشمن در حوزه های سخت و نیمه سخت به شدت فعال است و در عرصه جنگ نرم رسانه و فرهنگی چه نرم سیاسی، امنیتی، اقتصادی، امنیتی و حوزه فناوری برنامه فوق العاده خطرناکی دارد.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: در کنار تمامی برنامه‌های جبهه استکبار برای هجوم به کشورهای منطقه و باورهای دینی و ملی و در کنار تهاجم نظامی، تهاجم رسانه‌ای نیز در دستور کار آن جبهه است و هزینه‌های بالایی برای تهاجم رسانه‌ای در نظر گرفته‌اند.

صفای بوشهری ادامه داد: بخشی از برنامه های مقابله ای با سیاست های خصمانه رژیم صهیونیستی ، دفاع مقدس رسانه‌ای است که این بخش مهم در پیش، هنگام و پس از عملیات‌های نظامی نیز تاثیر به‌سزایی دارد.

امام جمعه بوشهر یادآور شد: افشای چهره واقعی رژیم صهونیستی در رسانه‌ها و این که ریشه آن کجاست و نگاه و هدف آنان چیست نیز باید در رسانه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز در این آیین گفت: باید با یاری رسانه‌ها همدلی مردم با مظلومان لبنان و فلسطین را در جامعه بین‌المللی تقویت کنیم.

عبدالرحم افروغ افزود: رسالت هنر متعهد و نگاه انسانی و متعالی آن این است که امروز باید به مقابله با شعار دروغین حقوق بشر بپردازد.

در این آیین شماری از خبرنگاران نیز دیدگاه‌های خود را برای انجام بهتر فرآورده‌های رسانه‌ای در محور مقاومت بیان کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha