نمایندگان، خط مقدم فروش شرکت‌های بیمه

تهران- ایرنا- سرپرست معاونت بازاریابی وشبکه فروش بیمه سرمد با بیان اینکه نمایندگان، خط مقدم فروش شرکت‌های بیمه هستند،گفت:آموزش‌های تخصصی،طرح‌ها و مشوق‌های مناسب، برگزاری جشنواره‌های فروش،تسهیلات جهت تجهیز و راه‌اندازی دفتر،اعطای ۲ صندوق اختصاصی به هر نماینده، تخفیفات بیمه ثالث، بدنه و بیمه درمان تکمیلی ویژه نمایندگان از اقدامات بیمه سرمد برای افزایش ماندگاری نمایندگان در شبکه فروش هستند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی بیمه سرمد، محسن بزرگ‌زاده سرپرست معاونت بازاریابی و شبکه فروش بیمه سرمد در مصاحبه اختصاصی به مناسبت روز "سرمد و شبکه فروش توانمند" با اشاره به چالش اصلی شرکت‌های بیمه مبنی بر خروج خارج از قاعده نمایندگان مطرح کرد: با توجه به مشکلاتی که پیش از این در بیمه سرمد وجود داشت، جدایی نمایندگان از شرکت تبدیل به چالش بزرگی شده بود، در این راستا جلب رضایت و ماندگاری نمایندگان به عنوان خط مقدم فروش در دستور کار قرار گرفت و بحمدالله هم‌اینک بر خلاف گذشته نرخ جذب از خروج پیشی گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به استراتژی توسعه کمی و کیفی شبکه فروش، تشکیل شورای راهبری شبکه فروش در عالی‌ترین سطح شرکت را به عنوان اولین راه‌کار معرفی نمود. این شورا با حضور اعضای هیأت مدیره، معاونین شرکت، سرپرست مدیریت شعب و شبکه فروش و همچنین دو تن از نمایندگان، تصمیمات خوب و راه‌گشایی به منظور تسهیل در امور نمایندگی داشتند.

در ادامه گفتگو نیز حامد فرشباف ماهریان، سرپرست مدیریت شعب و شبکه فروش با اشاره به تصویب آیین‌نامه رفاهی نمایندگان در اسفند ماه سال گذشته به منظور جلب رضایت نمایندگان شرکت، گسترده شدن سفره نمایندگان از طریق افزایش فروش و نهایتا افزایش درآمد را از جمله راهکارهای مختلف در زمینه ایجاد انگیزه در نمایندگان برشمرد.

وی همچنین آموزش‌های تخصصی، طرح‌ها و مشوق‌های مناسب، برگزاری جشنواره‌های فروش، تسهیلات جهت تجهیز و راه‌اندازی دفتر، اعطای ۲ صندوق اختصاصی به هر نماینده، تخفیفات بیمه ثالث، بدنه و بیمه درمان تکمیلی ویژه نمایندگان را از جمله اقدامات بیمه سرمد برای افزایش ماندگاری نمایندگان در شبکه فروش شرکت برشمرد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha