۷ آبان ۱۴۰۳، ۲۳:۲۰
کد خبرنگار: 2693
کد خبر: 85642542
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

لیگ برتر بسکتبال؛ تیم فولاد هرمزگان در برابر پایش پارت شاهرود به پیروزی رسید

بندرعباس - ایرنا - هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال تیم فولاد هرمزگان در مصاف با پایش پارت شاهرود موفق شد در یک بازی هماهنگ و رو به جلو حریف خود را ۸۹ بر ۶۴ به زانو درآورد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دوره از بازی ها تیم های فولاد هرمزگان و پایش پارت شاهرود شامگاه دوشنبه در حضور هواداران پرشور فولادی ها در سالن فجر بندرعباس به مصاف یکدیگر رفتند.

در این دیدار که از همان آغاز بازی با حملات کوبنده تیم فولاد هرمزگان شروع شد، در کوارتر نخست با نتیجه ۲۴ بر ۱۹ پیش افتادند.

در کوارتر دوم نیز شاگردان رضا هنگام پور با هنر نمایی جی وان مک کورمیک و دیگر بازیکنان موفق شدند با نتیجه ۱۹ بر ۱۶ از سد تیم پایش پارت شاهرود عبور کنند و نیمه نخست با نتیجه ۴۳ بر ۳۵ به سود تیم فولادهرمزگان پایان یافت.

در کوارترهای سوم و چهارم بازهم برتری با فولادهرمزگان بود و با نتایج ۲۱ بر ۱۱ و ۲۵ بر ۱۸ حریف خود را پشت سرگذاشت و در مجموع فولادی ها با حساب ۸۹ بر ۶۴ دومین پیروزی خود را در این دیدار خانگی به دست آورد.

در این دیدار جی وان مک کورمیک با کسب ۲۸ امتیاز، چهار پاس منجر به گل و یک استیل بهترین عملکرد را در بین بازیکنان فولاد هرمزگان از خود برجای گذاشت.

️تیم فولاد هرمزگان با این پیروزی هفت امتیازی شد و در هفته ششم پنجشنبه ۱۰ آبان ماه در اصفهان به مصاف ذوب آهن اصفهان می رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha