خلق بسترهای متنوع و موثر در مسیر رشد دانش آموزان از اهداف مدارس تراز سند تحول بنیادین است

زاهدان- ایرنا- مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: مدارس تراز سند تحول بنیادین مدارس پویا، بالنده و هدفمند خواهند بود که زمینه خلق بسترهای متنوع و موثر در مسیر رشد دانش آموزان را فراهم می‌کند.

به گزارش ایرنا، حسن بروشکی روز شنبه در جلسه کارگروه مدارس تراز سند تحول بنیادین با اشاره به اهمیت اجرایی شدن سند تحول در ابعاد و حوزه‌های مختلف آن در کف مدارس و کلاس‌های درس اظهار کرد: فهم مشترک از اهداف سند تحول در ارکان آموزش و پرورش یک ضرورت است.

وی افزود: گفتمان سازی از سند تحول و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های سهیم در ارکان نظام تعلیم و تربیت در راستای پیاده شدن اهداف این سند بسیار حائز اهمیت است.

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: آگاهی بخشی و تبیین چگونگی اجرایی شدن طرح مدارس تراز سند تحول بنیادین کمک شایانی به تسهیل فرایند انجام مراحل گوناگون آن خواهد کرد که لازم است همه اعضای کارگروه ستادی استانی و شهرستانی در این مقوله با حساسیت و دقت نظر بیش از پیش ورود پیدا کرده و انجام وظیفه کند.

وی ادامه داد: بهره‌گیری از روش‌ها و ابزارهای متناسب در راستای خلق بسترهای تربیتی متنوع و موثر در رشد و بالندگی دانش آموزان ضرورت دارد.

بروشکی اظهار کرد: نظارت و ارزیابی مستمر و مداوم و برگزاری جلسات هم‌اندیشی با هدف ترسیم نقشه راه تحقق اهداف مورد نظر این طرح از مهم‌ترین رویکردهای اجرایی طرح مدارس تراز سند تحول خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha