رسانه‌های اجتماعی به جشنواره هنرهای شهری مشهد راه یافتند

مشهد- ایرنا- معاون فرهنگی‌ هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: بخش رسانه‌های اجتماعی برای نخستین‌بار به جشنواره هنرهای شهری مشهد یا استقبال از بهار راه یافت.

محمد اسکندرنژاد روز سه‌شنبه در نشست خبری «جشنواره هنرهای شهری ۱۴۰۴» افزود: در بخش رسانه های اجتماعی توجه به ریلز ( reels) و استوری یا داستان‌ها و فیلم‌های کوتاه مورد توجه قرار گرفته است، رویکرد این بخش بیشتر مردمی است و در کنار آن بخش حرفه‌ای نیز خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: این جشنواره دارای ۶ بخش اصلی شامل یادمان های شهری، جشنواره نور، آذین بندی شهری، دیوارنگاری، هنرهای مردمی و سرود است.

معاون فرهنگی‌ هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد بیان کرد: در کنار بخش های اصلی جشنواره بخش ویژه نیز در نظر گرفته شده و «گذرهای هنری» از بخش های ویژه این جشنواره است که در پیاده راه ها اجرا می شود، بخش عکس نیز یکی از قالب‌های پر از حس و ماندگار در بخش ویژه است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از بخش های ویژه جشنواره، گرافیک و دیگری رسانه‌های اجتماعی است.

اسکندر نژاد اضافه کرد: عمومیت مهم ترین ویژگی این جشنواره با سابقه ۱۸ ساله در مشهد است.

وی گفت: مهلت ارسال آثار و داوری‌ها در بخش‌های مختلف جشنواره متفاوت است، اما اختتامیه اواخر فروردین‌ماه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی‌ هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد افزود: سال گذشته ۲ هزار اثر به این جشنواره ارسال شد و امیدواریم کیفیت آثار امسال افزایش یابد.

استقبال از بهار، یک جشنواره هنر شهری به ابتکار شهرداری مشهد با قدمتی حدود ۲ دهه است که با مددگیری از خلاقیت‌ها، نمادهای زیبا از آثار هنرمندان عرصه های مختلف و کارشناسان امور شهرآرایی در آستانه روزهای آغازین بهار در فضای عمومی شهر جانمایی شده و همگام با نو شدن طبیعت درصدد نشاط‌بخشی به شهروندان مشهد و زائران و مسافران نوروزی این کلانشهر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha