به گزارش ایرنا، کامران فرهادسرشت سرپرست مدیریت بیمههای زندگی بیمه سرمد در مصاحبهای با روابط عمومی شرکت از اجرایی شدن پلتفرم بازاریابی چند سطحی به همراه فروش آنلاین بیمهنامه زندگی در شعبه آذربایجان شرقی شرکت بیمه سرمد به صورت پایلوت و آزمایشی خبر داد.
سرپرست مدیریت بیمههای زندگی بیمه سرمد در خصوص این پلتفرم عنوان کرد: در این طرح نمایندگان محترم تحت مربیگری راهبران ارشد باتجربه میتوانند به کمک نرم افزار ویژه و به صورت آنلاین مبادرت به تیمسازی شبکهای به منظور فروش بیمه نامه زندگی نمایند.
وی با اشاره به استراتژی توانمند سازی نمایندگان و شبکه فروش و توسعه بیمههای زندگی در شرکت بیمه سرمد برای اجرایی شدن بازاریابی چند سطحی گفت: این طرح در وهله اول به صورت پایلوت و آزمایشی در شعبه تبریز کلید خورده و پس از آن به شبکه فروش سایر استانها تعمیم خواهد یافت. فروش بیمه نامه زندگی در این طرح به کمک نرم افزار ویژه ای و به صورت آنلاین تسریع و تسهیل خواهد شد.
سرپرست مدیریت بیمههای زندگی بیمه سرمد در پایان ابراز امیدواری کرد اجرای محصولات و طرحهای جدید از جمله طرحهای پرداخت مستمری در صورت فوت ناشی از حادثه، مهر سرمد، جوانه سبز، جشنواره فروش بیمههای زندگی و صدور آنلاین بیمهنامه زندگی در بیمه سرمد، تاثیر مطلوبی در تسریع و تسهیل فرآیند صدور بیمهنامه توسط بیمهگزاران و در نهایت افزایش رضایتمندی مشتریان داشته باشد.
نظر شما