«وحید آخوندزاده» روز یکشنبه در گفتوگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت ۱۷ پل تعریض و عملیات شانهسازی، اصلاح پیچها و بهسازی محل تعریض نیز انجام شد.
وی با بیان اینکه عملیات آسفالتریزی به دلیل فعالیت پیمانکار در طرح دیگری با تاخیر یکی دو ماهه مواجه شد، اضافه کرد: این طرح با اعتبار پیشبینی شده ۱۷۰ میلیارد ریال در حال اجراست.
وی ادامه داد: حذف نقاط حادثهخیز از طریق افزایش میدان دید و ترانشهبرداری، اصلاح قوسهای قائم، خاکریزی نقاط پرتگاهی و اصلاح پیچهای تند و حذف نقاط مستعد حادثه و آزادسازی حرائم راه با شانهسازی مجدد موجب میشود تا احتمال وقوع سوانح رانندگی در این مسیر کاهش یابد.
نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه بازدید از آسفالتریزی این مسیر به خبرنگار ایرنا گفت: جاده هشترود به دامناب در میان مردم محلی به «جاده مرگ» مشهور شده و آسفالتریزی آن موجب خرسندی است.
«فرامرز شهسواری» با بیان اینکه این جاده چهار کیلومتری جزو پرترددترین جادههای شهرستان به شمار میرود، اضافه کرد: این مسیر شهر هشترود را به اتوبان پیامبر اعظم (ص) وصل میکند و طرح تعریض و بهسازی آن از مطالبههای به حق اهالی بوده است.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه آسفالتریزی جاده پردد «آتش بیگ» که راه ارتباطی بیش از ۵۰ روستا در منطقه «سهندآباد» به شمار میرود هم نیمهکاره مانده و مشکلات عدیدهای برای روستاییان به وجود آورده است.
وی از ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای آذربایجانشرقی خواست تا با توجه به سردسیر و کوهستانی بودن هشترود، بیش از پیش به جادههای این شهرستان توجه کنند.
به گزارش ایرنا هشترود دارای هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی بوده که حدود ۷۰۰ کیلومتر آن روستایی است و یکی از مناطق سردسیر و برفگیر آذربایجانشرقی به شمار میرود.
نظر شما