احمد بوربور روز یکشنبه در حاشیه نشست خبری ششمین رویداد تولید محتوای بسیج استان تهران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هدف از برگزاری این رویداد شناسایی استعدادها و ظرفیتهای توانمند مردمی، حمایت از محصولات برگزیده، حرکت به سمت ایجاد نهضت تولید محتوای دیجیتال و پرورش نیروهای خلاق در حوزه تولید محتوا است.
وی با اشاره به برگزاری این رویداد در ۲ بخش تخصصی و عمومی، افزود: بخش تخصصی رویداد در حوزههای پویانمایی(انیمیشنهای دو و سه بعدی)، نرم افزارهای ویژه تلفن همراه و بازی های ویژه تلفن همراه به صورت حضوری برگزار می شود و بخش جانبی آن در حوزه ساخت کلیپ، استوری موشن و پوسترهای مفهومی بصورت غیر حضوری خواهد بود.
بوربور خاطرنشان کرد: در این رویداد چهارموضوع به تیم های شرکت کننده اعلام می شود و تیم ها پس از رقابت ۴۸ ساعته در راستای همان موضوع مطرح شده محتوا تولید می کنند ضمن اینکه به تیمهای برتر جوایز نقدی هم اهداء خواهد شد.
این مسئول زمان برگزاری مرحله استانی این رویداد ۴۸ ساعته از ۲۱ آذرماه آغاز و تا روز ۲۳ آذرماه اعلام کرد و گفت: آثار تولیدی رویداد استانی توسط چهار داور مورد ارزیابی و داوری قرار می گیرد و آثار برتر مرحله استانی برای داوری در مرحله کشوری به دبیرخانه کشور ارسال میشود.
وی اظهار داشت: در مرحله شهرستانی این رویداد که همزمان با هفته بسیج برگزار شد نوجوانان و جوانان در شهرستان ها در قالب تیم های سه تا پنج نفره در بخش تخصصی و یک الی ۲ نفره در بخش عمومی تخصص، مهارت، توانمندی و استعداد خود را با تولیدات فاخر به نمایش گذاشتند.
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان تهران یادآور شد: ۴۰۳ تیم تخصصی و عمومی در مرحله شهرستانی شرکت کردند و شهرستانهای استان تهران را به عنوان محور کار هوش مصنوعی در تولید و محتوا را در ۱۳ کارگاه در استان تهران قرارداده ایم.
شهرستان ری با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در جنوب استان تهران و پایتخت به عنوان قبله تهران قرار دارد.
نظر شما