به گزارش ایرنا، شرکت ترکیش ایرلاینز از ابتدای ماه دسامبر سال جاری با مشکل عدم تحویل جامه دان مسافران ورودی مواجه بوده و این معضل تاکنون رفع نشده است.
طبق بررسی های انجام شده، از ۱۰ دسامبر(۲۰ آذر) تاکنون تعداد قطعات جامانده جامه دان مسافران به تعداد قابل توجهی در هر پرواز افزایش یافته است.
در این زمینه، «جعفر یازرلو» سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری پنجشنبه شب ۲۹ آذر ۱۴۰۳ در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: با مدیر ترکیش در ایران تماس گرفته و بر لزوم حل مشکل و استفاده از هواپیماهای پهنپیکر تاکید شد.
وی خاطرنشانکرد: بازرسان سازمان هم روز پنجشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۳ در فرودگاه امام خمینی(ره) و دفتر ترکیش حاضر شدند و موضوع را از نزدیک بررسی و طرح موضوع کردند.
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری خاطرنشان کرد: از نمایندگی ایران شرکت ترکیش ایرلاینز خواسته شده تا ضمن انجام هماهنگی های لازم به منظور انتقال جامه دان مسافران نهایتا تا ۳۰ آذر ماه، به تشریح اقدامات آن شرکت در جهت عمل به مفاد کنوانسیون ورشو ۱۹۲۹ درخصوص تاخیر در ارسال جامه دان بپردازد.
یازرلو تاکید کرد: اقدامات اصلاحی برای رفع مشکل پیش آمده و برنامه ریزی به منظور پیشگیری از وقوع مجدد آن، دیگر نکاتی است که نمایندگی ترکیشایرویز باید تا روز شنبه به تشریح آنها بپردازد.
نظر شما