۱۰ بهمن ۱۴۰۳، ۲۰:۲۹
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85734293
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

پس از یک دهه وقفه؛ ارزیابی و درجه‌بندی هتل‌های کیش آغاز شد

کیش- ایرنا- سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از استانداردسازی و ارزیابی مجدد هتل های کیش با مشارکت بخش خصوصی در جهت ارتقا خدمات گردشگری این منطقه خبر داد.

به گزارش ایرنا، علی حسنلو در در آیین رونمایی از این طرح با اشاره به وقفه ۱۰ ساله در اجرای آن، اظهار کرد: همه درباره اهمیت ارزیابی درجه بندی هتل‌ها اتفاق نظر دارند و خوشبختانه جوامع گردشگری همکاری خوبی در این بخش تا به این لحظه داشته‌اند.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح در راستای همسوسازی نیازهای گردشگران با استانداردهای تعریف شده است، افزود: درجه بندی هتل‌ها منجر به ارائه خدمات بهتر به گردشگران و جلب رضایت آنان و تقویت برند کیش و در نهایت سود پایدار مراکز گردشگری خواهد شد.

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر اینکه هیچ خط قرمزی بالاتر از رضایت گردشگر در استفاده از خدمات گردشگری وجود ندارد، اضافه کرد: گردشگر و سرمایه گذار دو بال صنعت گردشگری هستند که همیشه باید توازنی بین این ۲ برای تحقق گردشگری پایدار ایجاد شود.

وی ادامه داد: ارزیابی و استاندارد سازی هتل‌ها در راستای مشاوره به بهره برداران برای ارائه خدمات شایسته به گردشگران، شفاف سازی درخصوص نوع خدمات دریافتی، حفظ مشتریان وفادار، خاطره سازی و ایجاد تجربه لذت بخش از سفر به کیش است.

حسنلو با ابراز خرسندی از همکاری بخش خصوصی در اجرای این طرح، بیان کرد: درجه بندی هتل‌ها با نقش نظارتی و حاکمیتی سازمان منطقه آزاد کیش انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: چرخه اقتصادی نگین خلیج فارس و فلسفه وجودی این منطقه به وجود گردشگر بستگی دارد از این رو تمامی مراکز گردشگری باید درخصوص ارتقا ظرفیت خدمات خود پیش قدم شوند.

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه تجربه موفق سفر، منجر به تکرار سفر و ایجاد مشتریان وفادار می‌شود، گفت: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش معتقد بر تسهیل و رفع موانع در این حوزه با همکاری و نقش آفرینی بخش خصوصی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha