۴ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9691045
T T
۰ نفر
نمایشگاه غزه سرزمین عزت در نگارخانه سید حسن حسینی برپا ست ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/11/04 فرهنگی.نمایشگاه.عکس.غزه نمایشگاه غزه سرزمین عزت با ارائه اثار نقاشی خلق شده در همایش بزرگ نقاشان کشور حوزه هنری تا هشتم بهمن ماه در نگارخانه سید حسن حسین برپا است.
به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، در نمایشگاه آثار نقاشی غزه سرزمین عزت 50 اثر هنری از بیش از 35 هنرمند کشور به نمایش گذاشته شده است.
بزرگترین اثر این نمایشگاه با ابعاد 2 در 5/7 متر به وسیله حبیب الله صادقی خلق شده است که نشانگر صحنه های دفاع مظلومانه مردم غزه در برابر تهاجم ددمنشانه نیروهای تا دندان مسلح صهیونیست است.
کوچکترین اثر به نمایش درآمده در این نمایشگاه نیز یک اثر خط نقاشی به ابعاد 35 در 50 سانتی متر است که از مضمونی در راستانی حقانیت مردم غزه برخوردار است.
گردهم آیی بزرگ نقاشان کشور در حمایت از مردم غزه روزهای 24 و 25 دی ماه در حوزه هنری برگزار شده بود و حاصل کار هنرمندان شرکت کننده در این همایش دراین نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.
در همایش بزرگ نقاشان کشور افزون بر هنرمندان نقاش، هنرمندان عرصه های دیگر هنرهای تجسمی مانند ، نگارگری، خوشنویسی و دیجیتال آرت نیز حضور داشتند.
این نمایشگاه را مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری بر پا کرده است.
شماره 010 ساعت 11:50 تمام
۰ نفر