۱۳ تیر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9874680
T T
۰ نفر

بانوی کماندار المپیکی ایران:

۱۳ تیر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9874680
بانوی کماندار المپیکی ایران: باید متناسب با موفقیت های فدراسیون تیروکمان اعتبار آن افزایش یابد ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/04/13 ورزش.تیراندازی .تیرو کمان بانوی کماندار المپیکی ایرانی گفت : اگر چه طی سال گذشته اعتبار فدراسیون تیرو کمان افزایش یافته است ، اما این اعتبار برای این رشته ورزشی کافی نیست و باید متناسب با موفقیت های فدراسیون اعتبار آن نیز افزایش یابد.
نجمه آبتین کماندار ایرانی که توانست در مسابقات جهانی فرانسه سهمیه المپیک این رشته را برای کشور دریافت کند، در حاشیه مراسم ورود تیم ملی تیراندازی با کمان به تهران در گفت و گو با ایرنا افزود: کسب دو سهمیه المپیک برای فدراسیونی که سابقه ای کمتر از پنج سال دارد عملکرد خوبی است پس سزاوار حمایت بیشتر سازمانهای ورزشی کشور خواهد بود .
آبتین در جریان مسابقات جهانی تیراندازی با کمان که هفته گذشته در شهر گوا فرانسه برگزار شد توانست با کسب مدال نقره بخش توزیع سهمیه ، دومین سهیمه المپیک این رشته را برای ایران کسب کند.
این ورزشکار با اشاره به مسابقات جهانی فرانسه گفت : این رقابتها آخرین امید کمانداران زن برای کسب سهمیه المپیک محسوب می شد و من با تمام توان و توکل به خدا تلاش کردم تا سهمیه را برای سرافرازی بیشتر کشورم کسب کنم .
آبتین با اشاره به اینکه حدود چهار سال از عضویت اش در تیم ملی می گذرد ادامه داد : به طور شبانه روزی یعنی از هشت صبح تا یازده شب در اردو حضور داشتیم و توانستم از مجموع پنج سهمیه ای که بین 50 ورزشکار از 20 کشور شرکت کننده توزیع می شد ، این سهمیه را بدست آورم .
وی ضمن تشکر از مسولان فدراسیون و مربیان کره ای تیم ملی گفت : از این رشته مانند برخی رشته های پر طرفدار حمایت نمی شود ، اما در کمان ناباوری سطح انتظارات از ورزشکاران کماندار زیاد است.
این ورزشکار جوان 25ساله کشورمان متولد شهر شیراز است و فعالیت خود را از هشت سال پیش اغاز کرده است .
شماره 005 ساعت 09:43 تمام
۰ نفر