۲ مرداد ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9876080
T T
۰ نفر

/اختصاصی ایرنا/

۲ مرداد ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9876080
/اختصاصی ایرنا/ درصورت موافقت شورای برون مرزی، تیم ملی والیبال در خارج اردو می زند ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/05/02 ورزش.ورزشهای توپی .والیبال سرپرست تیم ملی والیبال از تدارک دو اردوی برون مرزی برای آمادگی تیم ملی کشورمان به منظور حضور در مسابقات والیبال جام قهرمانی آسیا (AVC کاپ ) خبر داد.
امیر خوش خبر روزچهارشنبه به خبرنگار ایرنا ، گفت : با توجه به اینکه مسابقات والیبال جام قهرمانی آسیا برای نخستین بار برگزار می شود و مسوولان والیبال آسیا قصد دارند این رقابتها در سطح بسیار خوبی برگزار شود ، برای آمادگی بیشتر ملی پوشان دو اردوی برون مرزی برای تیم در نظر گرفته شده است .
مسابقات والیبال جام قهرمانی آسیا (AVC کاپ) از 30 شهریور تا هفتم مهرماه با حضور هشت کشور ژاپن ، کره جنوبی ، چین ، چین تایپه ، اندونزی ، تایلند ، استرالیا و ایران در تایلند برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: فردا نخستین اردوی تیم ملی برای حضور در این مسابقات پایان می یابد و تیم هفته آینده پس از ملحق شدن شش تن از بازیکنان که همراه تیم پیکان در قزاقستان هستند ، ششم مرداد ماه جاری عازم بابلسر خواهد شد.
خوش خبر ادامه داد: اردوی بابلسر 10 روزه است و در صورت موافقت شورای برون مرزی سازمان تربیت بدنی تیم پس از بازگشت به تهران برای یک هفته به منظور انجام تمرین و چند دیدار دوستانه عازم ترکیه خواهد شد.
به گفته وی ، تیم ملی پس از یک اردوی کوتاه در تهران مجددا عازم کره جنوبی خواهد شد.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بیشتر تیم های شرکت کننده در این مسابقات از جنوب شرقی آسیا بوده و سرعتی بازی می کنند ،لذا حضور تیم در کره و بازی با چند تیم این کشور می تواند کمک موثری برای آمادگی بیشتر تیم باشد خوش خبر گفت : در صورتی که سفر تیم به کره انجام شود تیم مستقیما از کره عازم تایلند خواهد شد تا بازیکنان با شرایط و فضا مسابقه نیز آشنا شود .
این کارشناس ورزش ادامه داد: این نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جام آسیا است و قطعا در سطح بسیار بالایی برگزار خواهد شد و با توجه به اینکه چین و ژاپن برای المپیک مهیا شده اند و کره و استرالیا نیز از رقبای قدر ما در آسیا هستند باید با آمادگی هرچه بیشتر در این رقابتها شرکت کنیم.
خسرو ابراهیم مدیر تیم های ملی فدراسیون والیبال با اشاره به اینکه تیم سه جلسه اردوی دیگر در تهران خواهد داشت گفت : تیم دو جلسه امروز و یک جلسه فردا تمرین خواهد داشت و به این ترتیب اردوی اول تیم با حضور 16 بازیکن پایان خواهد یافت .
وی گفت : خوشبختانه اگر چه این اردو به شکل ناقض برگزار شد و تمام بازیکنان دعوت شده به اردو حضور نداشتند اما با توجه به اینکه بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی و مسابقات ژاپن حضور داشتند و غایبین نیز در اردوی تیم پیکان و مسابقات جام باشگاههای آسیا شرکت کرده اند تقریبا به 80 درصد آمادگی مورد نیاز دست یافته اند.
وی ادامه داد: تیم به لحاظ آمادگی جسمانی و تاکتیکی در شرایط خوبی قرار دارد ، ولی نیاز است تا با انجام تمرینات همزمان تمامی بازیکنان به هماهنگی لازم دست یافته و مربی بتواند تاکتیک واحد و مناسبی را در اردو اجرا کند .
ابراهیم در مورد اینکه آیا سرمربی تیم ملی تا قبل از شروع مسابقات والیبال قهرمانی جام آسیا در کنار تیم قرار می گیرد یا خیر گفت : با توجه به اینکه زمان کوتاهی تا زمان مسابقات باقی مانده است ، امکان استفاده از مربی خارجی برای حضور در تیم امکان پذیر نیست و ممکن است تیم با همین کادر فنی در مسابقات شرکت کند.
هم اکنون مهدی مهدوی ، صابر نریمان نژاد، محمد محمد کاظم، منصور زادون ، حمزه زرینی ، آرش صادقیانی ، مجتبی عطار ، عبدالرضا علی زاده ، حسام بخششی ، جواد محمدی نژاد ، حامد رضایی ، علی سجادی ، امین معمری ، آرش کشاورزی و علی شاه زمانی دراردو حضور دارند که زیرنظر حسین معدنی تمرین می کنند.
سعید معروف ، پیمان اکبری ، محسن عندلیب ، فرهاد نظری افشار ، علی رضا نادی و سید محمد موسوی نیز بازیکنان تیم پیکان هستند که قرار است پس از با زگشت به تهران به جمع اردونشینان بپیوندند.
بهزاد نوشادی به عنوان بدنساز در کنار تیم قرار دارد و مجتبی اجاقی و ابراهیم اوارش به ترتیب به عنوان فیزیوتراپ و انالیزور تیم را همراهی خواهند کرد.
شماره 038 ساعت 14:18 تمام
۰ نفر