سنندج-ایرنا- با حکم داوود منظور، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، مصطفی فعله‌ گری به عنوان مدیرکل امور مالیاتی استان کردستان منصوب شد.

به گزارش ایرنا، مراسم تقدیر و معارفه مدیرکل امور مالیاتی کردستان روز چهارشنبه با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع، بهرام مردان مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری سازمان امور مالیاتی کشور،  معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کردستان، مدیرکل اداره اموراقتصادی و دارائی استان برگزار شد. 

 سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی کشور در این مراسم با تاکید بر حذف وابستگی اقتصاد کشور به نفت اظهار داشت: سهم کنونی مالیات در بودجه کشور ۳۵ درصد بوده و هدف و مقصود نهایی رسیدن به ۹۰ درصد است. 
 
رحمان پلیمی اضافه کرد: پایدارترین منبع درآمد شهرداری‌های کشور، مربوط به پرداخت عوارض مالیات بر ارزش افزوده است و بدون این پرداختی‌ها، امکان اداره شهرداری‌ها سخت و غیرممکن خواهد بود. 

وی با بیان اینکه برای امر فرهنگ‌سازی مالیاتی نیاز به همکاری مستمر شهرداری‌ها و استانداری های سراسر کشور داریم، گفت: وصول مالیات مشروع نیاز به رعایت حداکثری عدالت مالیاتی دارد که این امر با ساماندهی پایانه‌های فروشگاهی و شفافیت مالیاتی امکان پذیر است.

فعله‌گری مدیر کل جدید امور مالیاتی کردستان هم در این مراسم اظهار داشت: در راستای دستیابی به اهداف سازمانی، مهمترین برنامه ام رعایت عدالت مالیاتی و کسب رضایت حداکثری مودیان مالیاتی، تکریم ارباب رجوع و کاهش هزینه‌های وصول مالیات است. 

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از تلاش‌های حسن سجودی قدردانی و مصطفی فعله‌ گری به عنوان مدیرکل جدید امور مالیاتی کردستان معرفی شد.
 
مصطفی فعله‌ گری پیش از این رییس امور مالیاتی شهرستان سنندج بود.