۱۵ مرداد ۱۴۰۱، ۸:۵۲
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84845603
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۲ معاون استاندار کردستان منصوب شدند

۱۵ مرداد ۱۴۰۱، ۸:۵۲
کد خبر: 84845603
۲ معاون استاندار کردستان منصوب شدند

سنندج- ایرنا- در احکامی جداگانه "کیومرث حبیبی" به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی و "حامد قادرزاده" نیز به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان منصوب شدند.

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، با حکم وزیر کشور "کیومرث حبیبی" به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان معرفی و منصوب شد.

در حکم وزیر کشور آمده است: بنا به پیشنهاد استاندار محترم و تایید معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی، جنابعالی را به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان منصوب می‌نمایم.

در ادامه این حکم آمده است: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مفاد بیانیه گام دوم انقلاب و مبتنی بر قوانین، ضوابط  و مقررات اسناد قانونی شایسته است در جهت اجرای دقیق و هوشمندانه اهداف و سیاست‌ها در سطح استان اهتمام داشته باشید.

همچنین در حکم احمد وحیدی، وزیر کشور خطاب به معاون جدید هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان بیان شده است که در جهت تحقق سیاست‌های دولت با روحیه انقلابی، پاکدستی، قانون گرایی و فساد ستیزی در گره‌گشایی از مشکلات مردم، تحقق عدالت و پیشرفت و رفع فقر و تبعیض با بهره‌گیری از استعدادها و تجارب نیروهای لایق و متخصص تلاش و اهتمام نمایید.

کیومرث حبیبی، از نیروهای بومی و اهل سنت، دارای مدرک تحصیلی دکتری برنامه‌ریزی شهری و عضو هیات علمی دانشگاه کردستان است.

انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان

استاندار کردستان نیز در حکمی "حامد قادرزاده" را به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری منصوب کرد.

در متن حکم اسماعیل زارعی کوشا آمده است: "با عنایت به تعهد و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ شما را به عنوان سرپرست «معاونت هماهنگی امور اقتصادی» منصوب می‌نمایم.

در ادامه این حکم آمده است: امید است با اتکال به خداوند منان در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی، منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و بر اساس خط مشی‌های عمومی دولت مردمی «عدالت محوری، انقلابی گری، مردم داری، پاکدستی وفساد ستیزی و قانون مداری» موفق باشید.

حامد قادرزاده، اهل شهرستان سقز، دارای دکتری اقتصاد کشاورزی و عضو هیات علمی دانشگاه کردستان و پیش از این رییس پارک علم و فناوری کردستان بود.

"سیدکمال حسینی" از چهارم آذر ۱۴۰۰ تاکنون سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha