یزد- ایرنا- امام‌جمعه مهریز گفت: نمازهای جمعه بهترین و مناسب‌ترین محل برای خدمت و رسیدگی به مطالبات قانونی و برحق مردم است و باید با همکاری عموم شهروندان و همراهی مسئولان به نحو باشکوه برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی روز یکشنبه در جمع اعضای ستاد نمازجمعه این شهر افزود: طرح سوالات و مطالبات برحق مردم در این آیین عبادی سیاسی موجب امید و اعتماد به نظام و انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: با طرح بسیاری از مسایل و مطالبات مختلف قانونی در نمازجمعه، شاهد رسیدگی، پیگیری و حل و فصل امور در راستای اهداف نظام و انقلاب و خدمت بیشتر به اقشار مختلف جامعه هستیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز اظهار کرد: یک از برکات مهم و همیشگی نمازهای جمعه است که از طریق آن مردم در جریان آخرین مسایل روز در حوزه‌های مختلف به خصوص شهرستان خود قرار می‌گیرند.

محی‌الینی بیان کرد: با همت مردم و مسئولان باید روز به روز جایگاه نمازجمعه در میان مردم تقویت شود و محلی برای نشان دادن وحدت جامعه اسلامی باشد که در این خصوص در شهرستان مهریز وجود دارد.

وی یادآور شد: نمازجمعه که قرارگاه فرهنگی و بصیرتی و در راس همه امور است باید همواره محل خدمت بیشتر و بهتر به مردم و نسل جوان باشد و اگر آثار و برکت‌ نمازجمعه در زندگی دیده شود بسیار اثربخش است.

امام‌جمعه مهریز اظهار کرد: برپایی میز خدمت و ارتباطات مردمی با حضور مسئولان و رسیدگی و پاسخگویی به سوالات و شبهات شهروندان در مسایل مختلف یکی از برنامه‌های خوب و محوری است که باید تقویت شود.

محی‌الدینی بیان کرد: حضور گسترده مردم و جوانان در نمازجمعه در کنار مسئولان اجرایی جزو برکات عظیم و نقش‌آفرین این آیین عبادی سیاسی است و همه باید در کنار هم برای تحقق اهداف نظام تلاش مضاعف داشته باشیم.

در این نشست هرکدام از اعضای ستاد نمازجمعه شهرستان مهریز به طرح دیدگاه‌ها، برنامه‌ها و ارائه راهکار در امور مختلف به خصوص در حوزه فرهنگی و اقامه هرچه باشکوهتر آن اشاره کردند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.