معاون استاندار یزد: مشارکت در انتخابات، امنیت‌ساز است + فیلم

یزد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: حضور فعال و مشارکت گسترده مردم در انتخابات آینده موضوعی مهم و برای کشور امنیت ساز است.

به گزارش ایرنا، " علی اکبر عزیزی " روز جمعه در جمع نمازگزاران نمازجمعه مهریز افزود: مردم با مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بصیرت و همراهی خود را به نظام نشان می‌دهند.

وی به استقبال خوب نخبگان و اقشار مختلف مردم در پیش ثبت نام مجلس اشاره کرد و افزود: به رغم توطئه دشمنان شاهد استقبال گسترده در این بخش بودیم که خود تبلور آمادگی اقشار جامعه برای برگزاری انتخاباتی پرشور است.

این مسئول بیان کرد: دشمنان برای اینکه مرحله پیش ثبت نام افراد برای ورود به عرصه مهم انتخابات در کشور کم رنگ شود تلاش زیادی از خود نشان دادند.

عزیزی بیان کرد: در ۲ سال اخیر در دولت سیزدهم در سطح کشور و به خصوص در استان یزد با روحیه جهادی و انقلابی کارهای بزرگی برای مردم انجام شد.

وی گفت: دولت و مسئولان در سایه نظام اسلامی خود را با کمال افتخار خادم مردم می‌دانند و لحظه‌ای دست از تلاش و خدمت رسانی بر نمی‌دارند.

معاون استاندار یزد همچنین در میز خدمت در قبل و بعد از آیین نمازجمعه با حضور در جمع مردم به مطالبات و مسائل آنها رسیدگی کرد.

همچنین میز خدمت به مناسبت هفته دولت با حضور جمعی از مدیران اجرایی شهرستان در معیت مسئولان استان در محل نمازجمعه مهریز برگزار شد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha