امام جمعه مهریز یزد: خطبه‌های نمازجمعه تریبون‌ بیان مطالبات مردم از دولت است

یزد - ایرنا- امام جمعه مهریز یزد گفت: هدف بیان مشکلات اقتصادی و گرانی‌ها در خطبه‌های نمازجمعه تضعیف دولت انقلابی نیست بلکه بیان شفاف مطالبات مردم از طریق این تریبون برای همکاری بیشتر به منظور برون‌رفت از معضلات است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی روز سه‌شنبه به مناسب سالگرد اقامه نمازجمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در جمع گروهی از اعضای ستاد نمازجمعه و فعالان فرهنگی این شهرستان افزود: در خطبه‌های نمازجمعه باید صادقانه و با شفافیت مشکلات و مطالبات مردم در حوزه‌های مختلف مطرح شود.

وی بیان کرد: طرح مسایل، مشکلات و مطالبات مردم در اصل کمک به دولت و مدیران برای تلاش بیشتر برای برون رفت از معضلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است و همه می‌دانند که دولت سیزدهم یک دولت میدانی و انقلابی است ولی مشکلاتی نیز در زمینه اقتصادی وجود دارد که باید رفع شود.

امام جمعه مهریز یزد: خطبه‌های نمازجمعه تریبون‌ بیان مطالبات مردم از دولت است

محی‌الدینی بیان کرد: مسایل و مشکلات باید مطرح شود و در مقابل دلتمردان و مسئولان نیز به ماموریت دینی، ملی و انقلابی خود صادقانه و دلسوزانه عمل کنند ، مردم قدر خادمان دلسوز و دولتی که صادقانه برای رفع مشکلات تلاش دارد را می‌دانند.

پنجم مردادماه ۱۳۵۸ اولین نمازجمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و توسط مرحوم آیت الله طالقانی اقامه شد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha