نمازهای جمعه بهترین محل برای رسیدگی به مطالبات مردم است

یزد- ایرنا- امام‌جمعه مهریز گفت: نمازهای جمعه بهترین و مناسب‌ترین محل برای خدمت و رسیدگی به مطالبات قانونی و برحق مردم است و باید با همکاری عموم شهروندان و همراهی مسئولان به نحو باشکوه برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی روز یکشنبه در جمع اعضای ستاد نمازجمعه این شهر افزود: طرح سوالات و مطالبات برحق مردم در این آیین عبادی سیاسی موجب امید و اعتماد به نظام و انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: با طرح بسیاری از مسایل و مطالبات مختلف قانونی در نمازجمعه، شاهد رسیدگی، پیگیری و حل و فصل امور در راستای اهداف نظام و انقلاب و خدمت بیشتر به اقشار مختلف جامعه هستیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز اظهار کرد: یک از برکات مهم و همیشگی نمازهای جمعه است که از طریق آن مردم در جریان آخرین مسایل روز در حوزه‌های مختلف به خصوص شهرستان خود قرار می‌گیرند.

محی‌الینی بیان کرد: با همت مردم و مسئولان باید روز به روز جایگاه نمازجمعه در میان مردم تقویت شود و محلی برای نشان دادن وحدت جامعه اسلامی باشد که در این خصوص در شهرستان مهریز وجود دارد.

وی یادآور شد: نمازجمعه که قرارگاه فرهنگی و بصیرتی و در راس همه امور است باید همواره محل خدمت بیشتر و بهتر به مردم و نسل جوان باشد و اگر آثار و برکت‌ نمازجمعه در زندگی دیده شود بسیار اثربخش است.

امام‌جمعه مهریز اظهار کرد: برپایی میز خدمت و ارتباطات مردمی با حضور مسئولان و رسیدگی و پاسخگویی به سوالات و شبهات شهروندان در مسایل مختلف یکی از برنامه‌های خوب و محوری است که باید تقویت شود.

محی‌الدینی بیان کرد: حضور گسترده مردم و جوانان در نمازجمعه در کنار مسئولان اجرایی جزو برکات عظیم و نقش‌آفرین این آیین عبادی سیاسی است و همه باید در کنار هم برای تحقق اهداف نظام تلاش مضاعف داشته باشیم.

در این نشست هرکدام از اعضای ستاد نمازجمعه شهرستان مهریز به طرح دیدگاه‌ها، برنامه‌ها و ارائه راهکار در امور مختلف به خصوص در حوزه فرهنگی و اقامه هرچه باشکوهتر آن اشاره کردند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

      

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha