زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان گفت: این نهاد در توانمندسازی نیازمندان موفق عمل کرده است و نیروهای آن برای رفع محرومیت در جامعه مشارکت فعالانه‌ای دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی روز یکشنبه در سومین جشنواره گفتمان خدمت در استان، افزود: کسی که دست نیاز به سمت این نهاد دراز می‌کند، از طرف خداوند آمده است و زیادی آنها نباید مدیران این نهاد را خسته کند.

وی با بیان اینکه نباید از مراجعات مردم ملول و خسته شد، اضافه کرد: مردم ولی‌ نعمت ما هستند و به این موضوع باید توجه ویژه‌ای داشت.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان نیز در این مراسم به لزوم بسترسازی برای توانمندسازی اقشار نیازمند اشاره کرد و گفت: جشنواره گفتمان خدمت ویژه مراکز نیکوکاری، تشکل ها و فعالان تبلیغی تا ۲۳ اسفند ماه جاری در محل حسینیه عاشقان ثارالله زنجان برگزار می شود.

روح اله صالحی افزود: هدف اصلی این جشنواره در راستای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین است که امیدواریم با برگزاری این جشنواره هم افزایی و همکاری بین گروه‌های جهادی شکل بگیرد.

وی ابراز امیدواری کرد: برای توانمندسازی اقشار نیازمند بسترسازی لازم انجام شود و این موضوع در پایتخت شور و شعور حسینی نمود بیشتری داشته باشد.

جشنواره گفتمان خدمت با همکاری حوزه‌های علمیه خواهران و برادران، بسیج طلاب، اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه استان به مدت سه روز برگزار می‌شود.