۲۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۰۰
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85054819
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

باید سرعت بیشتری برای رفع فقر در جامعه داشته باشیم

زنجان - ایرنا - رییس هیأت امنای کمیته امداد کشور گفت: تلاش برای از بین بردن فقر در جامعه و خدمت به مردم به انسان آرامش می‌دهد و باید سرعت بیشتری در این زمینه داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله محسن کازرونی روز یکشنبه در آیین افتتاح جشنواره گفتمان خدمت در زنجان، افزود: احساس رضایتی که از طریق خدمت به مردم به دست می‌آوریم در هیچ جایی نمی‌توان پیدا کرد.

این مسوول به خدمات گسترده روحانیون در کمک به نیازمندان و محرومان اشاره کرد و گفت: روحانیون خالصانه و بدون سر و صدا کارهای بزرگی را انجام می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه خدمت به مردم جزو ارکان دین است و هم راستا با نماز قرار دارد، گفت: انسان آنجایی که خدمت می‌کند دست‌هایی از عالم غیب به سمت او می‌آید و کمک می‌کند.

رییس هیات امنای کمیته امداد کشور در ارتباط با تورم و فقر در جامعه نیز گفت: تورم متن جامعه را به هم می‌ریزد، هر چند مسئولان در زمینه رفع آن تلاش می‌کنند اما باید سرعت بیشتری داشته باشیم چون سرعت فقر هم زیاد شده است.

اعتمادسازی در جامعه با سرلوحه قرار دادن جهاد تبیین محقق می‌شود
مشاور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: اعتمادسازی و امیدآفرینی در جامعه تنها با سرلوحه قرار دادن جهاد خدمت و جهاد تبیین محقق می‌شود.

حجت‌الاسلام حسن هرمز افزود: فلسفه برگزاری این جشنواره تاکید بر گفتمان سازی است و در راستای آن، کارهای جهادی و جهاد تبیین برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه نباید چراغ گفتمان خدمت خاموش شود بلکه باید همیشه روشن باشد تا ایده ها و تجارب خدمتگزاری تبادل شود، گفت: این جشنواره در راستای شناسایی، تقویت، حمایت و تجلیل از گروه‌های جهادی، تشکل‌های تبلیغی و مراکز نیکوکاری است.

مشاور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان اینکه طبق برنامه ریزی ها در سال آینده جشنواره گفتمان خدمت در ۲۸ استان کشور برگزار خواهد شد، گفت: مقدمات این کار فراهم شده است و از برگزیدگان در جشنواره ملی تجلیل خواهد شد.

وی اضافه کرد: اعتمادسازی با خدمت بی‌منت و صادقانه به مردم و حضور در میدان عمل حاصل می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha