زنجان - ایرنا - مدیر مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل(ع) زنجان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان ۲ هزار نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، بهزیستی و اقشار نیازمند از ضیافت افطاری این مرکز بهره مند شدند.

علی جعفری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این ضیافت افطاری با همکاری کمیته امداد استان و در حسینیه ثارالله زنجان برگزار شد، افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده طی ماه مبارک رمضان با استفاده از ظرفیت چهار آشپزخانه مستقر در زنجان و مشارکت خیران تا ۵۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی اظهار کرد: توزیع غذای گرم در چند روستای محروم استان نیز صورت می گیرد.

مدیر مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل(ع) زنجان، سرکشی به نیازمندان و اهدای سبد معیشتی برای آنها را از جمله فعالیت‌های این مرکز در طول سال بیان و تصریح کرد: سبدهای معیشتی اهدایی در ماه مبارک رمضان هرکدام به ارزش ۷۰۰ هزار تومان تهیه و میان نیازمندان توزیع می‌شود.

جعفری همچنین با اشاره به اجرای طرح " نان مهربانی " در نانوایی که سال گذشته به این مرکز انجام شد، گفت: طی ماه رمضان روزانه پنج هزار قرص نان در قالب طرح نان مهربانی به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و اقشار عادی اهدا می‌شود.

رئیس مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل (ع) همچنین یادآور شد: اعزام ۲۰ زوج جوان از خانواده‌های محروم برای زیارت مشهد مقدس از برنامه‌های آتی این مرکز است.