۱۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۰۰
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85076968
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ هزار نفر از اقشار محروم و نیازمند زنجان از ضیافت افطاری بهره مند شدند

زنجان - ایرنا - مدیر مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل(ع) زنجان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان ۲ هزار نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، بهزیستی و اقشار نیازمند از ضیافت افطاری این مرکز بهره مند شدند.

علی جعفری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این ضیافت افطاری با همکاری کمیته امداد استان و در حسینیه ثارالله زنجان برگزار شد، افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده طی ماه مبارک رمضان با استفاده از ظرفیت چهار آشپزخانه مستقر در زنجان و مشارکت خیران تا ۵۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی اظهار کرد: توزیع غذای گرم در چند روستای محروم استان نیز صورت می گیرد.

مدیر مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل(ع) زنجان، سرکشی به نیازمندان و اهدای سبد معیشتی برای آنها را از جمله فعالیت‌های این مرکز در طول سال بیان و تصریح کرد: سبدهای معیشتی اهدایی در ماه مبارک رمضان هرکدام به ارزش ۷۰۰ هزار تومان تهیه و میان نیازمندان توزیع می‌شود.

جعفری همچنین با اشاره به اجرای طرح " نان مهربانی " در نانوایی که سال گذشته به این مرکز انجام شد، گفت: طی ماه رمضان روزانه پنج هزار قرص نان در قالب طرح نان مهربانی به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و اقشار عادی اهدا می‌شود.

رئیس مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل (ع) همچنین یادآور شد: اعزام ۲۰ زوج جوان از خانواده‌های محروم برای زیارت مشهد مقدس از برنامه‌های آتی این مرکز است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha