۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۱۵
کد خبرنگار: 5193
کد خبر: 84703678
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رزمایش اطعام مهدوی طی ماه رمضان در زنجان اجرا می‌شود

زنجان- ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به ایجاد قرارگاه اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان گفت: با توجه به تجارب موفق رزمایش اطعام مهدوی و کمک‌های مومنانه در ۲ سال گذشته، این رزمایش امسال نیز اجرا می‌شود.

روح الله صالحی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پویش اطعام مهدوی امسال نیز با تمام توان و در قالب رزمایش بخشش ایرانیان، به صورت مستمر طی ماه مبارک رمضان در سطح استان اجرایی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای نیکوکاری، همدلی، نوعدوستی و انقاق است تصریح کرد: احسان و نیکوکاری و یاری رساندن به محرومان و نیازمندان در این ماه پر فضیلت مورد تاکید دین مبین اسلام بوده و از اهمیت معنوی بالایی برخوردار است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان به دیگر برنامه های ویژه این ماه از جمله اجرای طرح مفتاح الجنه و دیدار با نیازمندان، اشاره کرد و گفت: اجرای طرح مفتاح الجنه به منظور تفقد و دلجویی خیران نیک اندیش و مسئولان استانی از خانواده های تحت حمایت است.

صالحی اظهار داشت: در این دیدارها ضمن دلجویی عاطفی از مددجویان و اهداء کمک‌های نقدی و غیرنقدی، بخشی از مشکلات مددجویان نیز بررسی و پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه در ماه رمضان امسال با بهره گیری از ظرفیت خیران و نیکوکاران و آحاد مردم ولایی و نیکوکار استان، برنامه های مختلفی در راستای دستگیری از جامعه هدف این نهاد، اجرایی می‌شود تصریح کرد: تهیه بسته های معیشتی و اهداء غذای گرم، اطعام و افطاری ساده، جذب حامی برای فرزندان ایتام و محسنین از جمله این برنامه‌ها است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha