زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: تاکنون ۵۱۸ میلیارد ریال برای اجرای پروژه مرکز سوانح سوختگی زنجان هزینه شده و برای پرداخت مطالبات معوق پیمانکار و تکمیل و تجهیز آن نیز ۸۸۵ میلیارد ریال دیگر مورد نیاز است.

حسن بختیاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پروژه دارای بخش‌های جراحی سوختگی، مراقبت‌های ویژه سوختگی، بخش بی. آی. سی. یو، اورژانس سوختگی، بخش بستری سوختگی، اتاق‌های هوارسان و فضاهای ارتباطی است.

وی با بیان اینکه پروژه سوانح سوختگی به صورت الحاقی در ضلع شرقی مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی آیت‌الله موسوی در حال اجراست، گفت: این پروژه در مساحتی حدود ۶ هزار و ۳۰۰ مترمربع در چهار طبقه با ظرفیت ۴۲ تخت بیمارستانی احداث شده است.

این مسوول ادامه داد:چارت تشکیلاتی این مرکز در حال تدوین است که در صورت تکمیل عملیات اجرایی و تجهیز و تامین نیروی انسانی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی به درخواست تحویل موقت پروژه از پیمانکار اشاره کرد و اظهار داشت: در صورت تحویل آن، بررسی‌های لازم برای رفع نواقص انجام می‌شود و پس از آن تحویل دائم انجام می‌گیرد.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان، عملیات اجرایی این مرکز تاکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.