اراک - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی از تامین کارت‌ سوخت آزاد در تمامی جایگاه‌های استان مرکزی خبر داد.

«سعید جمشیدی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی و به منظور مدیریت و استفاده بهینه از سوخت جلو گیری از قاچاق فرآورده‌های نفتی تعداد کارت‌های آزاد در سطح جایگاه‌ها ساماندهی و مدیریت می‌شوند و اکنون در تمامی جایگاه‌های استان مرکزی کارت سوخت آزاد وجود دارد و هیچ مشکلی برای مراجعین وجود ندارد.

وی با بیان اینکه قیمت سوخت افزایش نمی یابد، ادامه داد: دولت بنا دارد از ابزاری به غیر از افزایش قیمت مصرف سوخت را مدیریت کند و براین اساس افراد می‌توانند با استفاده از کارت شخصی خود علاوه بر دریافت بنزین سهمیه‌ای ۱۵۰ لیتر نیز به صورت آزاد بنزین دریافت نمایند.

این مقام مسئول افزود: نحوه عملکرد جایگاه‌های سوخت استان مرکزی در زمان اجرای این طرح زیر ذره‌بین بازرسان این منطقه و همچنین بازرسان ستادی و یا استانی قرار خواهد گرفت.

جمشیدی از مردم خواست به شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف در جایگاه‌های سوخت مراتب را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۲۷ اعلام کنند.

وی بیان کرد: افرادی که هنوز کارت هوشمند سوخت خود را دریافت نکرده‌اند می‌توانند با مراجعه به سامانه POST.IR و EPOLICE.IR نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

۹۹ جایگاه سوخت در استان مرکزی فعالیت می‌کنند که بیش از ۸۰۰ نفت کش سوخت این واحدها را به صورت روزانه تامین می‌کنند.